Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Først fikk jeg en rød flekk/runding på den ene puppen.. Rett uten for det brune feltet(aerola) eller hva det heter. Den er på strl med en krone, kanskje slitt større. Er rød i kantene, og hvit/gul inni, flasser litt også.. klødde litt også! Jeg spurte helsesøster(hu såg ikke på den) hun sa at det sikkert var sopp, og at jeg skulle smøre på canesten så ville det gå bort etter noen dager... Nå har jeg smurt med canesten i over en uke, og ikke borte? ser ikke noe reduksjon en gang????hm... Så skifta vi på senga her en dag, tokk på et sengetøy som hadde ligget ganske lenge i klesskapet, og nå er jeg full av røde prikker som kløøøøør.... over hele meg igrunn.... ahhhh.... er det midd eller pest eller what?? syns bare det kommer flere og flere for hver natt, enda vi bytta både laken og sengesett... hmm....
babbalubba Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Kanskje det er fuglelopper.... Det klør iallefall noe innmari, og lager røde store flekker. Vask alle sengeklærne, så forsvinner det nok
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Ta deg en tur til legen.Kan bare være en allergisk reaksjon på noe du har spist kommet borti, vaskemiddel osv.. Men da får du i det minste sjekket hva det kan være.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 og en annen ting, sambo har ikke fått? han ligger bare noen cm fra meg.. hmf...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Har fått en haug med sånne "stikk" jeg også. Men jeg har sovet i to forskjellige senger med 3 forskjellige sengetøy på. Hmmmm, tor det er fuglelopper jeg da. har hatt det før etter katten hadde sovet i senga mi. Sambo min har heller ikke fått. Det kløøøøøøøør!!!!!
MyB@by <3 Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 det kan være fuglelopper.. jeg fikk det for to år siden. fikk fler og fler røde prikker hver natt, sambo fikk ingen... men det var fuglelopper, katta vår hadde fått deg og vi måtte vakse alt i hele huset, mens katta gikk på kur.... har dere noe dyr? som kan ha fått med seg evnt. lopper inn..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Hm.... nei vi har ikke noen dyr heller??? Men glasset står ganske bra oppe hver dag da, kan de ha "fløyet" inn i senga mi? :-) Uff er oppover halsen også, ser jo helt herja ut, så må gå med høyhalsa genser eller skjerf... blir jo ikke bedre når jeg klør på de, men klarer ikke og la være heller...:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå