Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Vurderer litt denne prevensjonsmetoden, men vil vite litt mer først.. Er det så sikkert som de påstår?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg har kjøpt meg en pearly.... Har ikke fått komet orntlig i gang enda, men det virker veldig greit... Jordmora mi sa at det var et supert prev.for mange og at det var helt sikkert vist man bruker det riktig...Så.... håper jeg blir fornøyd:)
Blomman Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Den hindrer jo ikke graviditet, men du blir kjent med syklusen din og får mye bedre kontroll! Anbefales!! Les på buenaventura.no
vi blir 4 :o) Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 gynekologen og legen min kunne overhode ikke anbefale denne da dette ikke er en sikker prevensjon.. jeg må si jeg ble litt skuffa.. De mente dersom kroppen hadde vært en maskin hadde den fungert og vært sikker, men det er mange ulike faktorer som stress, sykdom ol som påvirker syklusen, og man kan derfor ikke anse dette som et sikkert prevensjonsmiddel.. så hvis man overhode ikke vil bli gravid igjen bør man holde seg unna mente de begge, uavhenigi av hverandre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå