Gulosten™ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Nå gir jeg opp snart assa. Hehe. Har ALDRI vært forsinka, men nå plutselig liksom.... Dag 34 i dag.... Pyton
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 får håpe tanta kommer snart da eller kan det være mulig at det er for tidlig å vise på blodprøve å?
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Hei! Har det på samme måte. Er på dag 41. Negativt. Bare rar syklus.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Æsj da, så rart bare...
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 VI prøver jo ikke heller, da. Men kanskje Dulosten gjør det?
Gulosten™ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Det er sånn at vi ikke blir overrasket hvisatte dersomatte... Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå