LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hva betyr det når man får en tynn lang blod stripe i trusa(sorry) VAR FERDIG MED TANTE RØD FORRIGE ONSDAG..... noen som har erfaring?har ikke hatt noe sånn tidligere
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2007 dytter;)
Veslesnuppa Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Kanskje festeblødning???? Ta en test en av dagene:)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Tja...kommer an på hvor i syklusen du er da. Noen kan få en liten blødning ved eggløsning. Eller hvis du har hatt eggløsning, kan det jo være en festeblødning. Men uansett er jo det for tidlig å ta en test. Bør jo vente til nærmere ikm
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 takk for svar... ellers sår jeg har hatt el så har jeg kanskje merket bittelite blod når jeg tørket litt oppi der kan jeg si da he he sorry;) men ikke at det har ligget i trusa av seg selv kan man si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå