Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Svigermor kom med en flott lammeskinnspose med sennepsgul cordfløyel utenpå(Heia 70-tallet!), posen hadde mannen min brukt da han var så liten. Er det håp for denne fine posen? Det trengs jo absolutt en rens/vask eller hva en nå må gjøre for å få den ren og pen. Hvordan behandler jeg den? Kan jeg gjøre det selv eller må den renses? Eller er alt håp ute?
Torpekjærringa Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 stilig ) elsker sånne gamle kule ting ;o) men jeg hadde nok levert den på renseriet....ikke ta sjansen på å vaske den selv !
Kari Trestakk Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Svigermor gjorde det samme, men hun sørget for å få den renset først. Brukte den ikke så mye da¨...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Veninnen min brukte en slik som var 35 år gammel på sine 3 sönner. Hun leverte den til rens også brukte hun hundebörste på den ( kan kjöpe slik börste til saueskinn i baby burikker men de koster 3 ggr mer enn hunde eller heste börste som er like bra )))
HTC Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Min sueskinnspose er nesten 40 år gammel. Jeg renset den og har brukt den til mine to barn. Kult, synes jeg!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Gode råd fra alle, takk. Svigermor sa at hvis jeg ønsket å bruke den så trengte den vask/rens. Men siden hun ikke ville være påtrengende og insistere at jeg skulle bruke den så ville hun ikke rense den, siden det sliter og ikke er vits i å gjøre før den skal brukes. Jeg har den beste svigermora! Hundebørste, altså. Hadde jeg aldri tenkt på!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 jeg har også pose etter sambo. altså den er 30 år gammel, men like go. Den ble renset.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 har brukt min gamle og den var helt super. Jeg sendte den første gang på renseri. Super fin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå