har fått lita pia Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hun er bare 2,5 mnd og har fått ørebetennelse..men legen vill se det ann to dager før han gir pencilini kur..har hatt vondt i øran siden fredag og spiser dårligere og nekter å ta sutta...tror hun får vont når hun suger/sutter..stakkars.. gir nesespray og paracet..stakkars hun sover nesten ikke om natta, syns så synd i ho.. andre sm har syk unge så tidlig??
har fått lita pia Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2007 må bare si at jeg har brukt lue hele tia,så det er ikke der det kommer fra..
MyB@by <3 Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 å stakar lita... er ikke moro når de små blir syke:( har en syk gutt selv nå, han er så tett i nesa og snørrer masse, tror han har vondt i halsen også... sover heller ikke om natta nesten våkner hver time av at det er vanskelig å puste... han er snart 5 måneder han da, men første gang han er syk, er ikke noe moro!!! håper jenta di blir bedre snart:)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 hvordan vet du at hun har ørebetennelse? bare nyskjerring fordi jeg tror sønnen min muligens også har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå