Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Er de fullgode produkter som en kan leve på? Handla i dag fordi jeg plutselig har dårlig råd et par uker nå. Utrolig billig, jeg pleier å handle for 1000 kr. ca hver gang jeg handler, nå gikk jeg bevisst etter first price og det kom på den nette sum av 240 kr!! Men så altså nå litt dårlig samvittighet... vil jo ikke fore ungene på dårlig mat heller....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Fjortisen min og jeg ble enige om at vi skulle prøve alle produktene når de kom, før vi uttalte oss. Det eneste jeg ikke har vært fornøyd med er produktene shampo, såpe etc. Men matvarene har vært helt fine de:-) Og da føles det jo litt teit å betale det triple for andre merker igrunn;-) Men jeg er nok litt sløv....skal jammen meg begynne å kjøpe First Price igjen - takk for påminnelsen:-)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Utrolig hva hjernevaks...jeg, mener markedsføring kan gjøre....*sukk* Ingen dauer av å spise First Price-mat. Ingen har daue hos meg iallefall? *teller ungene* Nei, alle lever!
d",)~^~^~ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Noen av produktene er bra andre ikke fullt så bra. Man må vel bare prøve seg frem og finne ut hva som duger for deg.
Dailis Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Er faktisk noen av produktene jeg foretrekker fremfor andre. De er rett og slett bedre. Mange av produktene er "renere" enn de kjente merkevarene. Noen er selvsagt ikke fullt så gode, men er jo bare å styre unna dem. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for det nei.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Jeg anbefaler ikke kondomene, derfor jeg er her inne på dib :S
Fraggelhysa! Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Jeg kan like gjerne kjøpe first price håndsåpe som annen såpe, eller spagetti for den saks skyld. Men ikke f om jeg vil kjøpe fiskepinner eller "familiedeig" fra first price...
Willemo Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Ordet "familiedeig" gir meg grøssinger på ryggen. Det kjøpes ikke uansett merke. Jeg har smakt first price hvitløksbrød. De var gode.
Snuppa! Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Jeg har også smakt hvitløksbrøda,de var gode. Kosta 10 kr for en pakke,istedenfor 25 kr som det andre merke kosta. Jeg kjøpte first price kyllingfilet,hadde litt dårlig råd så tenkte å prøve det. Grøssa litt på ryggen av å kjøpe first price kylling,men den var overraskende god,og jeg lever enda
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Herregud, grøsser på ryggen.... Hva tror du de har gjort med kyllingen før de har putta den i posen. Dyppa den i salmonella??? Er vel kylling det som alle andre kyllinger!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Bedre å spise First price produkter en Joika kaker!!!!
Fraggelhysa! Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Joika kaker ja.. Det har jeg faktisk aldri smakt. Same på boks..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 firstprice (eller var det euroshopper?) sine frossene kyllinfileter som var feilkutta prior kylling... og kjøttdeigen er akkurat den samme, de bare bruker mindre penger på merkelappen...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Ha ha.. unnskyld meg... må le.. First Price varene er da greie de... Ei jeg kjenner som jobbet på Stabburet fortalte at de lagde først stabburets-salami...så skiftet de over til Ringstads etikett.... Samme vare i forskjellig forpakning og pris.. For alt dere vet så er sikkert en del av first price produktene laget på stabburet, gilde , finnsbråten o.l.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 Synes First Price produkter er helt i orden, men styrer unna kjøttvarene. Stod og leste på den frosne kjøttdeigen, og den var laget av kjøtt fra et eller annet afrikansk land, husker ikke hvilket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå