Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Har vært på kontroll i dag pga lavt sf-mål og vekstavvik. På forrige kontroll for 2 uker siden var hun 2500 g, det er hun fremdeles. Så nå må jeg gå til kontroll på haukeland (ultralyd, jm-sjekk og sparketest) hver tredje dag. hvis ikke hun vokser mer setter de igang fødselen... uff, blir helt stresset av dette her jeg... syns godt hun kan komme ut nå så jeg slipper å bekymre meg...
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Det kan ikke være mye koselig, men du har vel fått sjekket at morkaka fungerer som den skal? Bra du er så nære terminen da, nesten rart de ikke bare setter i gang nå, hvis hun ikke har vokst på to uker mener jeg.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Joda morkaken virket som den skulle... sf-mål har økt med 1,5 cm på 7 UKER!!! Hehe ja er egentlig litt rart at de ikke setter meg igang, men de håper kanskje på at det skal starte av seg selv i løpet av uka... regner ikke med å gå over termin jeg da... vi får se =) men jeg blir jo så innihelvetes bekymret også da...
PlinkiPlonk Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Så rart at hun ikke vokser?! Får håpe de setter deg i gang snart, men hun er vel bare liten,kanskje? Ei venninne av meg har fått 3 barn, og alle har vært under 3 kilo, men mora er jo bittelita, så de slekter nok på henne. Lykke til:)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Ja syns det er veldig rart jeg også... men får bare stole på at de passer på meg... syns hjertelyden var litt lav også, på sparketesten var gjennomsnittshastigheten på hjertelyden ,mellom 120 og 125... kan det tyde på noe eller? glemte å spørre legen om det...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 huff snuppa..såekkelt...( skjønner du er bekymra.. men de tar godt vare på deg på sykehuset vet du,de følger deg jo opp !! kjempe klem til deg !!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 ja får håpe de passer på meg... huff, er ikke noe gøy dette her altså =(
strekkmerketrollet Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 huff, dette virket jo litt skummelt! Forstår kjempegodt at du er bekymret...! tror faktisk jeg hadde krevd at de satte meg i gang :-s Den hjertelyden tror jeg ikke du skal tenke på Jenta mi lå mye på 120-125 da hun lå inni magen. Å hun er frisk å rask som baaare det Lykke til da =) KLEM!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 takk skal du ha =) ja har nesten lyst til å kreve det men det er jo de som er ekspertene... får vel bare ha masse sex og håpe jeg klarer å sette det igang selv... =P bra at hjertelyden er som den skal da =)
strekkmerketrollet Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 ja dere får holde senga ;p
"husmor"med lille Nora Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 hei sauen;) off. ikke bra.. blir stressende dette for deg.håper hun vokser litt da.. . eg var og på kontroll idag men jenta mi har vokse litt så da slipper eg å bli satt igang;) hun kom til å veie rundt 3000g ved termin.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 det er bra janne =) håper jenta her vokser litt også, eller bestemmer seg for å komme ut snart... =)
"husmor"med lille Nora Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 håper det! fikk beskjed om å ligge mye på rygg for da jobbet morkaka bedre.. hehe. har ikke hørt det før men, skalder sikkert ikke å prøve. hihi.. lykke til! så må du halde meg oppdatert!
Niem og Patrick Skrevet 3. september 2007 #14 Skrevet 3. september 2007 Hmm.. höres merklig ut.. Håper hvertfall det går seg til, så du får den vesle jenta di snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå