Ikkelektuell Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 når hormonene strømmer på, så rømmer vettet? Det er så mange glupinger her inne at det er ikke til å tro. (Ja, jenter, helt riktig - dette var et eksempel på fenomenet som er sjeldent sett her inne, og som kalles i r o n i . Alle i kor nå; "IRONI" !) Hva skjedde med diskusjoner som involverer andre utsagn enn "herreguuuuud assa, du er sprenkt hi, du blir sikert en dåli mor til unga dine" ??
Patetica fåkksi Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 De blir sletta pga daarlig humor..? Husk at det gaar IKKE an aa ha en vettug krangel.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg liker å lese innleggene dine jeab, selv om du noen ganger er drøyt nedlatende, er du reflektert og intelligent i argumentasjonen din, du har svært god formuleringsevne og som regel en humoristisk vri. Sånn sett ligger du milevis over den gjengse krangler her inne, så skjønner utgangspunktet for dette innlegget. Men nå er jo du en av de mest aktive brukerne her inne, i alle fall som ikke er anonym da, så noe må det jo være med dette lavmålsforumet som appelerer til deg? ;-) Men, for å gi det et typsik BIM svar, så kan jeg jo si, hvis du syns det er så jæævlig irriterende, så ikke vær her da!!! ;-)
Ikkelektuell Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 Takk for smigrende ord, tribal. Kanskje jeg liker å påpeke snodige uttalelser og uhyrlig rettskrivning. Og som sagt tidligere, så klarer jeg ikke la være å arrestere (he he) folk hvis utsagn faller på sin egen urimelighet. Vi behøver vel ikke ha tilbøyeligheter til å være nedlatende for å innse at det er en del slike utsagn her? *knegg* Men skal jeg være helt ærlig, så er du nok inne på det når du nevner humor. Jeg mener ikke alt så alvorlig som det kanskje kan se ut til ved første øyekast. Jeg fremstår kanskje verre enn jeg er? Men det er egentlig greit. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå