Gå til innhold

Huff! Er litt lei meg...


jippi!!!!

Anbefalte innlegg

Må bare spørre om vi er normale, jeg og den elskelige lille gutten min.. I morgen blir han fem mnd og er bare blid og herlig. Men fikk noe å gruble på her om dagen.

På kvelden har vi gjort det til en vane at jeg bærer han i seng etter kveldspuppen. I starten sovnet han ved puppen, men nå kan han legges i senga lys våken, komme med et gledeshyl til og med, og sovne på flekken! Så flink, synes mamma! :)

Men her om dagen skulle pappa legge, og da ble det baluba! Snakker om gråt og hyl! Dette har vi prøvd i noen dager nå og like ille er det! Han blir nærmest hysterisk, men så snart jeg kommer roer han seg... Mannen min har to barn fra før som han sier ikke var sånn i det hele tatt, derfor får jeg en følelse av at det er gutten min som er "vanskelig..." :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er nok bare vant til at det er mammaen som legger ham. Fint om dere fortsetter å la pappa legge, evt legge ham sammen sånn at han ser at pappa også hører hjemme i dette bildet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pappen har akkurat badet henne og sitter nå oppe og gir henne flaske og akkurat det samme skjedde! Jeg har som regel lagt henne på kvelden, han har også gjort det, tidligere har hun ikke brydd seg liksom, men nå de siste dagene har hun begynt å gråte masse! Er nok bare å innse at det er viktig å dele på oppgavene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her. pappan sliter ved legging. det er jo ikke rart siden han legger 2-kvelder men jeg legger hver eneste dag på dagtid samt alle de andre kveldene. (sover i sengen sin på dagen og) jeg bruker eksakt 2 min maks på at hun sovner. vi leser og synger samt melk og så sitter hun på fanget til hun er helt rolig. legger da ned i sengen og hunn sovner momentant. men når far gjør det tar det ofte en halvtime og hun våkner lett igjen.

er vel viktig at far gjør mer en periode så går det nok over,

de gjør jo litt anderledes enn oss og barna trenger vel å vennes til det også:)

men synes jo det er litt koselig at vi er ønsket da!!! vi mammane, ved leggetid.

 

jeg går ut m hundene eller noe jeg da når far legger. for ellers så har jeg så lett for å gå opp å roe henne og "hjelp" tror jeg gjør meg en bjørnetjeneste der så holder meg unna en stund isteden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...