Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Gir foreldreenheten beskjed om den mister kontakt med babyenheten? SuperNovaen vår er blitt litt ødelagt så vi må antagelig kjøpe ny. Er superfornøyd med den da, men den er jo dyr så kanskje vi finner en billigere som er bra. Men et krav er at foreldreenheten MÅ gi beskjed om den mister kontakt med babyenheten slik SuperNova gjør. Så hva har dere, gir den beskjed, er dere fornøyd generelt, er den trådløs (altså går på batteri) og hva kostet den sånn ca?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 super nova, så kan ikke gi deg noen tips... hadde den som vant best i rest - top com - men var ikke fornøyd. babydelen var ikke trådløs, og delen som vi hadde gikk tom for batterier og skrudde seg av, uten å si et pip først! nei, super nova'n er jeg veldig fornøyd med - men du vet jo hva jeg snakker om ;o)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Ja det er det, den er bare sååååå bra, men også såååå dyr da! Litt surt å kjøpe en ny, men antennen knakk på babyenheten (datt i gulvet) så nå virker den så dårlig :-(
Nit@™ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Bytt antennen da! Mannen min måkte snø i fjorvinter med forelderenheten i lomme. Ikke lurt, antenna knakk. Den er lett og bytte og koster ca 150 kr.
Sebra Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Super Nova hadde vi. Var fornøyd med den
Kari Trestakk Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Hadde en fra Philips. Husker ikke helt hvilken type, men den pep dersom det gikk mer enn 30 sek eller noe sånt uten at den mottok signaler fra senderen. Kostet vel 500 tror jeg. 2 år siden. Må si at jeg ikke var helt fornøyd med den. Særlig var knappene litt dumme på den måten at dersom den ble lagt i en bag eller veske e.l. så ble den lett skrudd på. Håpløst hvis man tapper batteriet på den måten....
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Går det an??? Det viste jeg ikke! Tusen takk for opplysningen! :-) Da skal den byttes snarest!
pinglo Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Vi har Top Com sin. Og den er vi fornøyd med. Har ikke hatt noen problemer frem til nå ihvertfall. Hatt den i 5 måneder.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Men piper den om den mister kontakt med babyenheten og er babyenheten trådløs?
pinglo Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Om den piper når den mister kontakten,aner jeg ikke. Har ikke skjedd enda. Babyenheten går på strøm el batteri. Du kan velge selv. Og den som vi har,går på batteri,også er det lader til den.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Ok, takk for svar :-) Det er kjempeviktig for meg at den gir beskjed nemlig, hadde en før som ikke gjorde det da eldste var baby. Den inne stod på og sa ikke et pip, men jeg synes han hadde sovet så lenge at jeg måtte ut å sjekke og der lå ungen og hylte og babycallen ute var gått tom for batteri og hadde skrdd seg av. Vil ikke oppleve det igjen... Er jo fort gjort å prøve om den gir beskjed da, bare å skru på kun foreldreenheten og se om den piper innen 30 sekunder eller ei.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Vi har en fra Phillips som heter SCD 489. Den piper hvis kontakten mellom de to enhetene blir borte.. Du har også mulighet til å snakke begge veier, og har lyssignal også slik at du kan se om babyen skriker hvis du f.eks står i dusjen og det bråker fælt rundt øra. Den kosta 1499,- Den kan også brukes både med strøm og batterier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå