Tiggywinkle Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Vært i Praha med jobben fra torsdag til søndag. Kjempehyggelig meg koselige kollegaer. litt jobbing, litt mer festing og enda mer shopping:-) Koselig by med flott arkitektur. Men jammen deilig å komme hjem igjen også. Kom hjemsent i går, så barna så meg ikke før i morges....minsten gapskratta når hun så meg, mens storsøster var mest opptatt av dukken hun fikk. Deilig å sove tre netter uforstyrret:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hørtes bare helt nydelig ut:-) Gleder meg til jeg skal til Italia jeg:-) Selv om det ikke blir mest søvn om jeg ikke tar feil....;-)
Tiggywinkle Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Ble ikke kjempe mye søvn her heller nei, men de timene jeg fikk var det ihvertfall ingen barn som vekket meg....:-) Deilig med Italia da, god mat og vin der ja:-)
gammel røy Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Åhh så deilig. Italia er digg- litt barnefri ikke å forakte heller. Blir nok å leie hus i italia sammen med venner neste sommer, ja. Den gode maten og vinen trekker!!
coscos Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg har også lyst til å reise til Praha. Har hørt at det er så fint der. Men, det blir vel når lillegutt blir litt større, eller så får det bli alenetur :-)
Karomamma Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Herlig herlig!!! Velkommen hjem til hverdagslivet
Maud Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Det hørtes jammen deilig ut! Ikke minst det med tre netter med uforstyrret søvn ;-) Praha er en flott by! Har vært der bare en gang og reiser gjerne tilbake.
Tiggywinkle Skrevet 3. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2007 Ja, flott by. Tar gjerne en ny tur dit jeg også. Luksus å ha et stort deilig hotellrom for seg selv.......' Sove, sove:-) Lenge siden jeg har vært så uthvilt som jeg er i dag. Og det beste av alt er at minstejenta er avvent i løpet av disse dagene (på natten altså) Så i natt var første natt på gudvethvorlenge uten pupp:-) Jippi.
gammel røy Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Lurer på italia kom fra.... genialt å få nattavvenningen unna!!! Et nytt liv, spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå