Gå til innhold

rift / utflod etter samleie - HJELP!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en rift etter sex i helgen. på innsiden av kjønnsleppene. vi hadde drukket og det gikk litt hardt for seg. nå har jeg masse utflod.llukter ikke, men den er gul/grønn på farge (har smurt meg med sinksalve vet ikke om det gjør fargen annerledes) kan det være noe farlig? noen andre som har opplevd noe lignende? barnet mitt er syk, så får ikke dratt til legen. føler meg så ekkel.

Er livredd for at kjæresten min kan ha vært utro og smittet meg med noe. men merker man det så fort om man er blitt smittet? kom dagen etter. og riften er nok fordi jeg var litt tørr, og vi holdt på litt lenge. men får man utflod av en rift? er veldig sår. gjør vondt når jeg tisser. og den pokkers utfloden som renner i strie strømmer =( så bekymra at fy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. tenke tenke.. kanskje en infeksjon i riften.. men det beste er å dra til legen.. hvor gml er barnet? jeg har en på 7 månder, og han lå i armene mine, da jeg sist hadde gu, fordi jeg ikke hadde noen til å passe han..

Skrevet

det er ikke infeksjon i selve kuttet. det ser helt fint ut. ser tydelig at det kommer fra selve skjeden. og det er masse =(

gullet mitt er 4 år, så det går nok ikke å ta han med. ringte legen idag, men fikk selvfølgelig ikke snakke med han. måtte ha time. og det var lang ventetid. kan jo ikke gå slik i flere dager!! =((

Skrevet

er det ikke mulig å få en haste time?

Skrevet

nei, kunne vist ikke få hastetime... lukter ingeting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...