Gå til innhold

Pappapermen har gått litt for greit.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm...

Da har jeg vært ute i jobb igjen i en uke. Det virker faktisk ikke som om frøet savner meg noe særlig om dagen...........Hun kunne ivertfall gjort som om hun savner mamma, men det er vel grenser for hva man kan forvente av en som nettopp har blitt 10 mdr.

Pappaen koser seg storlig, og synes at dette er en flott ferie. Han får ikke noe bilde av hvordan det egentlig er, og det er vel min feil. Jeg drar på jobb før snuppa våkner og har ammefri på jobb. Det betyr at jeg jobber bare 5 timer om dagen. Innimellom skal hun ha sin formiddagslur, så hun har jo egentlig ikke fått med seg at mamma er borte mer enn kanskje 3 timer.

Ikke bra dette at gubben synes at dette er rene ferien... kan jo ikke la han leve med et slikt bilde slik at han vil forvente all mulig aktivitet fra meg i permisjonen dersom vi skulle prøve å få en til.... What to do?? Får vel begynne å forlenge nyvasket hus når jeg kommer hjem- ha! Ha! Ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyvasket hus, nystrøkne klær, middag på bordet, massasje etter middag, rent sengetøy (nystrøket selvfølgelig) hver fredag, alle innkjøp gjort i løpet av de timene du er på jobb, stelle i hagen/terrassen, eh.....eh.......prøver å komme på flere ting han ABSOLUTT BØR gjøre;-)

Deilig at det går bra med dem da:-)

Skrevet

Føler ting akkurat har gått seg til med min permisjonstid (lillegutt er 4 måneder), og "klager" litt til mannen min om at jeg ikke får gjort så mye... Han kan jo ikke få inntrykk av at det er ferie :-) Men, når sant skal sies, så synes jeg det har vært ganske så strevsomt med en liten gutt som ikke vil sove, så har brukt mye tid på å trille, bære, bysse osv. Men, når mannen min skal ha permisjon, så vil jo lillegutt være 1 år det er i mai/juni, så regner med de kommer til å kose seg!

Skrevet

Får vel lage en "to do" liste med mannlige ting som lamper som skal henges opp m.m. Får se hvordan en slik ide blir tatt imot.

Kan jo ikke la han leve med inntrykket om at dette er så lett.... Det er det nemlig ikke når man har et lite knøtt som skal lære seg å sovne av seg selv, lære seg rutiner osv. og man sitter der med en kropp som skal ta seg inn + gjerne bekkenløsning osv. Men jeg tok full husvask jeg, selv om det gjerne tok meg tre ukedager.

Men kan ikke ta for hardt i, jeg vil gjerne ha en nr. 2 og han er ikke helt klar for ideen- han ser for seg et snilt lite enebarn. Merker nok at jeg driver å gjør ting enkelt for han nå, slik at han skal få inntrykket av at et barn til ikke skal være noen sak..............

Skrevet

Ferie, du lissom....

Nei, her må du frem med listene snarest!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...