Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Det var ordrett det jeg sa, da jeg ble stående med vogn på Claes Ohlson i Sandvika og ikke kom forbi en gammel dame som sto oppi en gardintrapp for å finne noen skruer. Hun kikket på meg, snudde seg og fortsatte før hun mente at jeg måtte finne en annen vei. Det er ingen andre steder jeg kommer inn med vogn forklarte jeg. hun svarte surt: "Jeg kan ikke gå opp og ned her hele tiden, bare fordi du skal trille litt!". Jeg ble så paff at jeg ikke fikk fram et ord.... Hun gikk ned og slapp meg forbi. En kar bak meg sa til henne; Så utrolig snillt av deg og slippe henne forbi, og gamla bare fnyste... hihi Måtte bare si det, for jeg ble så sjokka over kommenntaren!
Turid Laila Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hehe disse fine bærumsfruene Hater å gå på Storsenteret! Da jeg var gravid fikk jeg SÅ mange stygge blikk, nå som jeg går med barnevogn er det litt bedre, men disse litt eldre flotte fruene er faktisk de verste! Skulle tro de aldri hadde sett en på rundt 20 som var gravid før...
J`s mamma Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Du er ikke alene som har opplevd dette. Jeg har gjort det mange ganger og blir skikkelig irritert.. At det går ann... Om de ikke orker å gå opp og ned,så får de enten: flytte ting som står på gulvet slik at det er mulig å komme seg forbi, lage butikken større eller finne seg et annet sted å jobbe. Kafeèn på Ikea i Åsane er helt umulig med barnevogn..Har ikke tall på hvormange ganger jeg har måtte sagt "unskyld, kan jeg få komme forbi" og da er det ofte andre småbarns fam som setter barnet sitt i stol utmot der en skal gå og ikke gidder å flytte dem eller handlevogner som står i veien osv. I tillegg setter alle seg ytterst slik at de bordene som er lengst inne er ledig og hvor i alle verden skal en da komme seg forbi med barnevogn, når det allerede er hundre handlevogner og barnevogner + stoler i veien.. Jeg trodde at det var en selvfølge at man flyttet seg når noen spørr pent., men tydligvis ikke...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Opplevde det på Ikea i Oslo. Skulle forbi et bord med vogna. Der satt en unge i stol ved et bord. Jeg spurte pent: kan jeg vær så snill....etc. Moren bare så surt på meg og snakket videre med venninna. DA gikk jeg frem, løftet ungen hennes i stolen og satte den til side....trillet videre....hehe..så meg ikke tilbake. Aner ikke deres reaksjon. Men provoser, JAAA det ble jeg. Men i ettertid ler jeg litt av det. De må jo ha fått seg en sjokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå