ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Har ikke peiling jeg assa,,,,,,,HMMMMMM
Tuppamor Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Pannekaker har mannen her i huset bestilt.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 I dag lager jeg grønnsakssuppe fra bunden av:) Hodekål, purre, sellerirot, gulrøtter og poteter er det jeg har hakket opp i en stooor kasserolle. Naaammm:)
velsignet med to Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Vi skal koke fisk i dag Med mandelpotet, agurksalat og rømme. Mmmm
bell3, fikk gutt Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 her blir det hjemmelaga lasagne.. (eller Lars magne som sambo sier) med masse salat attåt.....Mmmmmmmm
nord trønder Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Makaronipanne!! Makaroni,bacon,pølser,løk,hvitsaus og ost på toppen:) Nam nam
Nehneh Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Fylte pitabrød med grønnsaker, kyllingfilet i biter og dresssing. I går hadde vi marinert steinbitfilet med ratatouille og ris.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2007 Nam nam!!!!! Mye digg her...... Lurer ratt på om jeg skal diske opp med fiskeboller i hvit saus jeg med poteter og gulerot......Så at det sto en box i kjøleskapet;) Men takk for tips jenter:0)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 blir fiske grateng og poteter her. Kun noe helt enkelt for vi skal ha kaffe gjester i kveld. så skal hive meg til med baking nå
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Her blir det hjemmelaget komle/raspeball i dag. Nam nam:-D
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 He he tipper det er mange som ikke blir så fristet ja,men jeg elsker komler!!
litakine og Theodor Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 kyllinglår stekt i form, med uncle bens sweet and sour over sammen med litt ekstra grønnsaker, og ris til, nam nam... ellers lurer jeg på om jeg skal koke litt bidos, tradisjonell samisk mat, grønnsakssuppe med reinkjøtt enkelt og greit, men ufattelig godt
Skurvelurven Skrevet 3. september 2007 #14 Skrevet 3. september 2007 Pappa kommer på middagsbesøk, så her blir det fiskepinner og poteter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå