vil ha spire i magen Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 fredag 17 august hadde jeg el med litt lysrosa blodfarge på papiret ved toalettbesøk,4 dager etter fikk jeg på nytt litt rosa slim aktig farge på papiret varte bare en til to timer...har lest litt om festeblødning å sånt å håpte i all spenning at det hadde lykktes denne gangen.. ventet mensen sånn slutten av august..begynte å spotte 27.pleier å gjøre det noen dager før det river løs.spottingen fortsatte 28,29,30.sånn bare litt på papiret..morningen den 30 var jeg sikker på at det rev løs da det kom litt mere blod på papiret.tok på bind å spankulerte på jobb. så ved neste toalettbesøk var det nesten ikke blod på papiret igjen..ingen blod i bindet heller.dagen etter var der ingen antydninger til farge på papiret..har aldrig hatte en sånn mens periode..pleier som regel å merke anmasjen på mensen med ømme pupper å iriterte eggstokker.men denne gangen ingenting. så det jeg nå luret på når skal jeg telle fra at mensen begynte.med tanke på neste el...skal jeg telle fra den 30 da det var mest farge??huff blir så forvirra..bare kluss med alt:( noen som kan hjelpe meg....??? beklager litt langt innviklet innlegg.
Me&Mine Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg syns du skal ta en graviditets-test jeg. Jeg hadde d akkurat slik sist jeg var gravid. Men d kan jo hende du hadde veldig kort mensen. Ta en test, d hadde jeg gjort hvis jeg var deg ;-) Lykke til!
vil ha spire i magen Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 har tatt test men den var jo som forventet negativ..det er så rart for kjenner at det kribler litt i eggstokkene som jeg pleier å ha før el..men har jo ikke el heller!!!
vil ha spire i magen Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 dytter litt opp..
vil ha spire i magen Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 opp i håp at flere ser hit:)
Sjokoladebananer Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Hei! Titter inn fra 2.tri. Ikke lett å si når du skal telle ifra. Vanskelig nok uansett. Men har du prøvd el-tester? Jeg brukte den digitale el-testen fra Clear Blue, og den slo ut 2 dager etter at jeg hadde telt meg frem til at el skulle vært. Så da ble det noen ekstra "hopp i høyet". Og her sitter jeg med kul på magen ;o) Så jeg vil nok anbefale deg å bruke el-test. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå