Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 som ikke tåler mer enn 40 grader. Vil vaske det på 60!!! Oppdaget det nå, rett etter at jeg fikk vite at vinterdressen til minsten ikke tåler tørkeskap!!! AAArg.. Må kaste meg rundt og vaske alle klærne til gutta mine på 60 grader, selv om det står 40 grader. To grisegutter trenger klær som tåler høy temperatur. IIIIIkkkk... må sjekke klærne før jeg kjøper neste gang.
TurangaLeela Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hvis de er bomull, kan du vaske dem på 60. Leste en plass at når det står at bomull skal vaske på 40, så kan du vaske dem på 60, det er kun fare for at dem krymper pittelitt.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 det er ikke bomull. Vet ikke helt hva det er. Fikk det i gave fra en venninne i Italia, men undertøy må jo vaskes på 60:) Sjekket resten av undertøyet mitt, og mange av bomull trusene står der 40 på. Kanskje fordi det er trykk og mønster på de? Skikkelig vaskedag i dag:)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 I italia har de litt lave temeraturer på underklær....Du får kjøpt truser som skal håndvaskes
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 hmpf....har ikke tid til å håndvaske. Må jo sitte litt her inne når jeg er fri:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå