Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Er en blå "frode" bamse fra Princess.. Noen som har et fint navn til den? Som er lett for junior å si etterhvert Han er 10 mnd
*Rutletutt* Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Tobias har en hunde-bamse som heter Dumle:o) Jeg hadde (har enda;o)) en bamse som heter Bimsa.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg hadde en bamse som het Brum-Brum da jeg var liten...i begynnelsen sa jeg bare Bom-Bom da Tror jeg laget navnet selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå