tutta77 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 en søt liten kanin, som hos oss heter Trampe...? Dette er en kanin som er kjøpt på IKEA for ca 3 år siden, det er en "hånddukke" til å putte hånden inni. Den er lyse brun med hvit snute og ører... den er ca 20 cm .. og storesøster har en sann som hun ikke slipper av syne! den har vært med på alt! altså Storesøster sin kosebamse.. men jeg... lille meg på 7 mnd, vil også ha den! da jeg endelig får tak i den koser jeg meg skikkelig! nusser all snørra inn i den å sann.. å det er såå nuuudli! med gleden er kortvarig, storesøster kommer å rapper den ut av henda på meg.. og da blir det skikkelig hyle kor her...for jeg vil også ha en sann og storesøster vill ikke ha mitt snørr på den!... IKEA har de ikke lengre, og de visste ikke om de kom inn igjenn i sortimanget... så... er det noen som kanskje har lagt en sann Trampe på hylla eller på loftet? jeg kjøper den veldig gjerne! da hadde lille jeg blitt glad, så hadde storesøster fått sin i fred...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå