Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Dette er så klart ikke det rette forumet å legge det inn på. Men på mammas kropp forumet tar det jo evigheter hvis en i det hele tatt får noe svar, også vil jeg være anonym... Har igrunn slete med konstant klumpete utflod "inni der" nede. Tror det har vært sånn siden før barnet mitt på 2 år ble født. Er det vanlig soppinfeksjon eller kan det være noe annet? Andre som har det sånn? Det klør ikke. Det er bare ubehagelig da jeg må vaske meg godt inni der hele tiden. Takker for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Det kan høres ut som sopp. Prøv en kur fra apoteket, men husk å kjøpe en med vagina pille også. Ikke bare krem. Fikk beskjed om å bare skylle, ikke vaske eller bruke såpe. Unngå syntetisk undertøy som ikke puster, og vask alltid truser på 60 grader
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Ok har prøvd sånn vagina pille du putter oppi. Men når det går en stund så kommer det igjen. Bruker sånn asan intimvask når jeg vasker der nede, ikke vanlig såpe.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 smurte du samtidig? Biola kan også hjelpe litt. Ta en tur til gynekologen. Det kan jo være noe bakterie greier... les mer her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321152
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg hadde problemer med sopp som stadig kom tilbake. En gynekolog anbefalte meg å ta melkesyretabletter (som føres inn i sjeden) etter endt canesten-kur. Tror tablettene jeg tok het Vivag eller no sånt. Det stabiliserer visst bakteriefloraen i sjeden. Nå er det over 1 år siden jeg hadde sopp sist, og kjempeglad for d!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå