Gå til innhold

Babycall. Hvilken e best, men ikke koster all verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har måtte konkludere med at vi må ha babycall, og jeg har forstått at det lønner seg å legge litt ekstra penger i det. Så... Hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg har tre barn med noe aldersforskjell, og har derfor hatt forskjellige babycall til alle tre.

Jeg har kjøpt både dyrt og dårlig. Men til sistemann(som nå er 10 mnd. kjøpte jeg top com. Den får du kjøpt på Claes Olsson, og koster i underkant av 400,-kr. Den ble best i test på tv2. Det er den beste babycallen jeg har hatt, og den helt klart billigste:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med TopCom :)

Skrevet

Jeg hadde Philips tidligere, godt fornøyd med den men kort rekkevidde hvis man var utendørs. Etter 2,5 år sluttet den å virke. Nå har jeg TopCom og er kjempefornøyd med den.

Skrevet

Tror de har nettbutikk... www.clasohlson.no

Skrevet

Har også TopCom og er fornøyd med den:)

Skrevet

Vi har supernova! kjempefornøyd med den:)

Skrevet

Vi har Supernova, og er kjempefornøyd med den! Koster ca 1300,-

Skrevet

Eg har Doro..Veldig fornøgd med den....Koster rundt 1000 lappen...

Skrevet

Har den doro hjemme på prøve, men er ikke overbevist så langt. Den kostet 700. Tror nok jeg bytter den i en superNova selv om den koster 1400...

Skrevet

Hvor får man kjøpt den supernova? Er det merket som heter det?

Skrevet

Vet mange som har super nova og er veldig fornøyd med den,men personlig syns jeg den er ALT for dyr. 1400 kr.

Jeg bestilte top com sin på nettet, siden vi ikke har claes ohlson her jeg bor. Flere nettsteder som selger den til under 400 kr. Gikk raskt å få den også. Jeg er kjempefonøyd med den.

Man har kanskje ulike behov når man kjøper babycall. Noen skal kun bruke den ikke fordi soverom er lang unna, andre skal bruke den ute. Jeg legger lillejenta ut hver dag og trengte da en baby call som kunne gå på batteri OG stå i kontaktstøpsel. Og jeg ønsket det slik på både baby enheten og foreldreenheten. Vi bor i et stort hus og da er det greit å ta med seg foreldreenheten når jeg gjør ting i huset. Top com tilfredsstiller alle disse tingene. Men vet at super nova også gjør det.

Her var i allefall min erfaring

Lykke til

Skrevet

Vi ble tipset om å kjøpe en walky talky med baby monitor. De har bedre rekkevidde, er billigere og man kan snakke begge veier! Vi fant en med 5000 m rekkevidde til 600 kr. Selv om man ikke bruker baby call som barnevakt på flere km avstand ( ; D ) er det en fordel at de har mye bedre rekkevidde enn de rene babycallene.

Skrevet

super nova perfekt, mange kanaler å velge i du får beskjed om du sender og mottaker ikke har kontakt, varsler om en av enheten holder på å gå strømtom. kan brukes ute og inne trådløst og 2 ladere. perfekt om du vil bruke til søvn i vogn/ soverom. tar liten plass, lett å ta med, virker overalt.

Skrevet

Har supernova, er veldig fornøyd, koster 1099 kr på barnas hus eller babyshop (Kampanjepris). Ordinærpris: 1295 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...