Gå til innhold

tåteflaske fra tupperware

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaring fra tupperware sine tåteflasker?

og andre barneprodukter forøvrig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil jeg også gjerne ha svar på:)

Skrevet

Nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg har prøvd de selv, da jeg venter min første arving i januar.

Men jeg har en tåteflaske.

Det som du får når du kjøper en tåteflaske er:

-flasken

-2 smokker

-1 tut lokk (sånn tutkopp lokk som passer flasken)

-1 tett lokk

-og 1 sånn hette til å ha over smokk/tut, sånn som er på alle flaskene. :)

Den har et godt grep.

Smokkene har 1,2 og 3 påskrevet, dette har med mengden melk/veske som skal komme ut. 1 for lite, 2 for litt mere og 3 for størst mengde.

Tutlokket er fint til å lære barnet å drikke av tut/kopp.

Jeg tror denne flasken er kjempe god. Men har som sagt ikke fått prøvd den enda.

Så har vi barnebestikk.

Gaffelen har en form som kan minne litt om en skje, slik at det er enklere å lære seg å bruke gaffel. Kjempe godt håndtak, med plass til hele hånden, for barn kliper jo gjerne rundt bestikket med hele hånden.

Også er det antiskli håndtak på bestikket.

Så har vi skål for barnemat.

Denne står godt på bordet, og kantene er rette, slik at det er enklere for barnet å få opp maten fra skålen.

Så har vi to skåler i sett.

Disse er fine når vi skal gi baret mat, med en hanke som gjør at den er enkel å holde, mens vi skal holde styr på barnet også.

Om noen er interessert så har jeg både priser og tilbud på disse. Både hver for seg, og i sett. :)

Skrevet

Og i fine friske farger!!

Skrevet

ja, er kjempefine farger på det ja!

du kjenner ingen som har erfaring med de tåteflaskene da? som har brukt de på barn selv???:)

Skrevet

Skal sjekke litt rundt jeg. :)

Skrevet

fint! for ettersom jeg får med alt det på en flaske, så ville jeg kjøpt gjennom deg:) men vil gjerne høre med andre som har prøvd:) gi meg en tilbakemelding da:)

Skrevet

Heia.

Vi fikk tupperwareflaske til snuppa da hun var baby. Etter å ha brukt den noen ganger pakka jeg den ned og gjemte den i garasjen. Den lakk og var ikke bra:(

Men jeg er generelt ingen tupperwarefan heller:P

Fikk tutekoppen senere. Den bytta vi også inn fordi det de holder i datt av med en gang. Det gjorde den på den nye vi fikk også

Ikke fornøyd jeg nei

Skrevet

Jeg har masse tupperwareprodukter til barn og alt ser veldig bra ut. :) Har tåteflasken også, og lurer på det samme! :) Må snakke med deg angående å kjøpe ny tutt til den, Queen! :D Forresten, du vet den babykoppen med sånn tut i silikon? Den gule og lilla med blomst på toppen? Vet ikke om dere har den fremdeles.. Bare lurte på om silikonen holder seg lenge eller hva. Har hatt den i noen år nå. Ikke brukt da. :)

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med tupperware! ikke vært missfornøyd med noen av produktene! Men akkurat på det med flasker osv, så tenker jeg at jeg må ha mer info!

men skal uansett ha de tallerknene til babymat og sånn de har der, for de er fine, og knallfine farger på de:)

Skrevet

Om en flaske er lekk, så er det jo en stor feil, så den må du bytte inn igjen. De skal ikke være sånn.

Jeg har også fått produkter som ikke har vært helt gode, men de har jeg byttet inn igjen, og de nye har fungert helt fint.

Når det gjelder tutkoppen, så er den nå innbakt i flasken.

Skrevet

Den var lekk rundt ringen. Byttet en gang og det var det samme så jeg gadd ikke bry meg mer med den. Det var tutekopp også på den men likte ikke den heller. Den andre tutekoppen (gul og lillla) som vi også byttet en gang, står i skapet enda og blir brukt innimellom, men uten den holderingen som bare faller av;)

Skrevet

Se på silikonen du, om den fortsatt er blank og spenstig. :) Tror nok du kjenner det nok så snart om den er i orden eller ikke.

Om den sprekker får du endten ny på garantien (må sendes inn, om det da er en produksjonsfeil, får du ny gratis) eller så får du kjøpt ny del. :)

Sendte jeg deg kataloger en gang Vesla?

Er kommet ny katalog nå, så kan sende deg nye om jeg får adressen din. :)

Skrevet

Er det mulig å bestille kataloger på nettet?

Skrevet

Nå har jeg sjekket litt med teamlederen min, og alle hun kjenner som har brukt flasken er kjempe fornøyd. :) Så jeg kunne trygt anbefale den sa hun.

Ja, du vet jo hvor du sender bestillingen Tonje. ;)

Skrevet

Ikke på nettet, men om du sender meg adressen din, så skal jeg sende deg noen, sammen med gjeldende tilbud.

Send en PM om du ikke vil legge ut adressen din her. :)

Skrevet

queen of the road!

hvordan liker du jobber som tupperwarekonsulent. vurderer jobben selv.har en person som kan 'verve' meg. Er man pliktet til å holde demonstrasjoner? eller kan man holde seg til å ta i mot bestillinger direkte fra folk?

Skrevet

Jeg syns det er kjempe kjekt.

Det heter seg at man skal ha 3 demoer/party, men er et salg på 3800,- (husker ikke helt summen akkurat nå) som er det du må ha, for å få solgt ut summen for demobagen din, slik at du slipper å betale den.

Etter at du har solgt ut den, gjør du som du vil, om du vil fortsette eller slutte.

Du bør ha demoer for din egen del. Er enklere å henge med da. Og er enklere å selge.

Det er veldig lettsolgte produkter.

Men så klart, det er jo litt styr med det også, skal ikke male det helt rosenrødt, men jeg vil absolutt anbefale det. :)

Er lagermøter en gang i måneden ca, dit bør man dra, for å få presentert nyheter og tilbud. :)

Også må du raportere inn salg og aktivitet en gang i uken til teamlederen din. :)

Skrevet

takk for info:)

ser at du selger litt her inne, men da har du jo ikke party? er dette ok for teamlederen din?

Skrevet

Ja, det går helt fint.

Men jeg har jo også demoer utenom. Er ikke her inne jeg selger mest. Det gjør jeg igjennom å ha demoer. :)

Skrevet

jeg kjøpte flaska til gutten min,men det varte ikke mange uker før skriften på flaska begynte å flasse av,ble da et problem for meg og bruke den flaske siden jeg gav tillegg og var avhengige av målene på flaska.er også misfornøyd med flaska når den skulle ristes,da sprutet det over hele kjøkkenet,det ble også vakum i tutten når han sutta på den.har prøvd å sende den tilbake men fikk det ikke "godkjent"så jeg synest ikke flaska var verd 90kr. men ellers er jeg veldig fornøyd med feks.barnebestikket og barne tallerkenen.

Skrevet

Hmm.. Tror nesten jeg må finne meg en baby som kan teste den for meg jeg... Den skal jo være så bra. Dette må jeg sjekke ut.

Skrevet

jeg har ikke vært fornøyd med den flasken... skriften begynte å forsvinne etter 2 ganger i vaskemaskinen, den lekker lett Og det 1,2,3 greien på smokkene var bare teit.. ikke lett å få en liten jente til å skjønne att flasken må holdes akkurat den veien for att det skal komme nok veske ut. Hun pleide da å drikke av den selv.

Klaget til hun som jeg kjøpte den av, og jeg skulle få ny på neste party.. men har ikke vært på party siden.. vi egentlig ikke ha ny heller.

Ellers er jeg veldig fornøyd med det meste fra Tupperware=)

Skrevet

Jeg er ikke helt fornøyd med tåteflaska til tupperware, holdt meg til avent sist. Den ble stående, brukten til nød...

Men barnebestikket er KJEMPEBRA :0) Bruker det masse ennå, førstemann er to år nå. Eneste er at det er litt stort i begynnelsen, små munner..... ANBEFALES =0)

Skrevet

Jeg brukte også heller avent sine, mye pga av at jeg fikk låne brystpumpa til avent, og fordi de er rimeligere hvis man vil ha flere flasker. Og jeg likte de bedre. Så TW flaska ble ikke mye brukt. Men brukte mye den koppen de hadde før, med silikonlokk. Men jeg tror de har sluttet med den fordi det lokket ble så fort ødelagt (jeg fikk nytt 2 ganger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...