Gå til innhold

Blir så frustrert (samme som småtroll)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter som blir 3 år i oktober. Siden tidlig sommer så var hun veldig interessert i å tisse på do. Men etterhvert så har interessen dabba veldig av. Jeg vet at hu har bra blærkontroll,for noen ganger har hu våkna om natta og gått på do av seg selv. Hu sier nå på dagen"jeg må tisse" Men hvis jeg så mye som hinter om å gå på do så blir hu illsint og begynner å grine. Jeg har prøvd å ikke presse henne for mye. Lot det være en god stund. Men jeg mener det at når hun begynner å bli så stor og faktisk klarer å sifra når hun må på do(selvom hu helst tar det i bleia)så er vel på tide å slutte med bleie snart?

Hu ville gå med truse på mårran i dag og ropte til meg"mamma,jeg må på do og tisse" Å da er jeg kjempe oppmuntrende og sier at hu er kjempe flink som sier fra. Men med engang vi kom på badet så ville hu ha på se bleie og det ble det ramaskriket.

What to do?

Skal jeg bare la henne gå med bleie og bare vente til hu blir superklar selv? Tror noen ganger at det er mest latskap fra henne siden.

Håper noen har noen gode råd eller tips til meg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har mulighet så kan du jo forsøke å la henne være sammen med en unge som er tørr. gjerne en som hun ser litt opp til. her var iallefall det en veldig dytt for moa. nå er hun 'stor som rex'(søskenbarnet) og er veldig stolt av det.

Skrevet

Hva med belønningssystem? 10 tørre dager og hun får en liten gave!

Lag slik "nannyskjema" hvor hun får lime på en stjerne el noe for hver tørre dag. Kanskje det kan bli motivasjon?

Skrevet

Glemte å skrive det,men vi har prøvd belønnings system og det funker dessverre ikke:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...