Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Kan noen anbefale denne siden og samtidlig gå god for hva de leverer? Viss jeg bestiller på lilleprinsen må jeg få den tilsendt. Noen som har fått vogna i posten og kan si at vogna er like hel når du får den? Kommer evt til å bestille en teutonia spirit med fashion bag:) Takk for svar:)
Mrs. Bouquet Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Tror vi betalte ca. 300 kr i porto. Vogna var hel, var innpakket i original eksen. De leverer det man bestiller, og har kjøpt både vogn og to vognposer der. Anbefales da jeg fikk de produktene jeg ønsket til mye billigere penge enn i butikken her.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg har kjøpt en Mistral fra henne. Vi hentet den selv da, så jeg har ikke fått den i posten. Men den var innpakket i original emballasjen, så regner med at det skulle gå greit i posten. Jeg har fått veldig god service derfra. Har også bestilt noen småting derfra og fått tilsendt i posten uten problemer.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Har ikke bestillt vogn men andre ting, gikk kjapt. Snakka og med hu i telefonen, hyggelig, ærlig og behjelpelig.
allegodetingertre Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Har kjøpt mistral fra henne samt masse ekstrautstyr og dunpose. Aldri vært noe problem i det hele tatt. Alt kommer i original emballasje/eske. Anbefaler henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå