Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 noen med erfaring fra tupperware sine tåteflasker? og andre barneprodukter forøvrig?
nickoline og supermann Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Vi hadde flaska, men brukte den aldri. gutten min har aldri fått flaske! har skje og gaffel. har også de blå bollene med den lille grønne og blå skjeen. den orange skjeen er helt toppers nå som han kan spise litt selv. den har han dreisen på.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Har tåteflaske, den er heilt elendig, har brukt den en gang og aldrig mer -så ikke kjøp!!!! De endre produktene er greie synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Likte ikke flaska!!! Masse deler oppå hverandre, noe knøl hele greien. Ramler den i bakken, faller delene fra hverandre og vannet lekker ut. Nei, usj, bruker den bare i nøden! Men alt av bokser,boller og matbokser er jeg kjempe fornøyd med, ikke minst grønnsaks-skrelleren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå