Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 noen med erfaring fra tupperware sine tåteflasker? og andre barneprodukter forøvrig?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Vi kjøpte 1 tåteflaske derifra helt ok ho elsket den flasken den var lys grønn.Tåler oppvaksmarskin og mikro.Den holdt veldig lenge også. Kjøpt også en 6 kantet rød og blå sak til å putte klosser i i plastikk den er kjempe solid hatt den i 4 år og like fint mangler noen kosser men minster bryr seg ikke om det.
J`s mamma Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg har tåteflasken-lysegrønn og er kjempe fornøyd. I tillegg har jeg tegnesjablongene, ispinneformer. Baby trio er grei om en skal ha med seg mme pulver eller grøt pulver ol. Jeg liker den kjempe godt. Måler bare det en skal ha og putter det oppi. Den er delt i tre rom og kjempe grei. Ellers er ergonomisk barnebestikket greit og tuppercare skålen. Er den jeg har. Pulseballen til tupperware er genial.. Mister en en klosse ol,så får en jo tak i ny:) Matboksen og flasken til tupperware er og grei, selv om det ikke er barneprodukter... Om du trenger noe,så gi en lyd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå