Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 fått nett i den nye leiligheten nå jess hvem har født ???????????
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, SÅ BRA =) =) =) Hvordan går det? Mye å gjøre? Kommet iorden? =) Jeg har ikke født ;-p
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 hehehe nei jeg regna ikke med at du hadde født heller tullejenta hahhaha joda,helt i orden her nå han som vi leier hos sa at vi bare kunne få nett av han,så vi fikk passordet hans og så er vi igang ) skikkelig kjekk kar
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Så moro. Det var bra... SKAL SE PÅ HUS OM EN TIMES TID VI =) =) =) =) =) UÆÆÆÆ, er så speeeent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå