Gå til innhold

im baaaack ;))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

fått nett i den nye leiligheten nå ;)

jess ;)

 

hvem har født ???????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, SÅ BRA =) =) =) Hvordan går det? Mye å gjøre? Kommet iorden? =)

 

Jeg har ikke født ;-p

Skrevet

hehehe nei jeg regna ikke med at du hadde født heller tullejenta ;)

hahhaha ;)

 

joda,helt i orden her nå ;)

han som vi leier hos sa at vi bare kunne få nett av han,så vi fikk passordet hans og så er vi igang ;))

skikkelig kjekk kar ;)

 

Skrevet

Så moro. Det var bra... SKAL SE PÅ HUS OM EN TIMES TID VI =) =) =) =) =) UÆÆÆÆ, er så speeeent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...