Gå til innhold

Kevin med storebror i mars!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg spørre når du har termin? Jeg er litt usikker, mensen klussa såklart litt akkurat i den perioden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har termin 18.mars. Tror den blir endret litt når vi skal på ultralyd (privat) til fredag. Tror jeg vet når jeg ble gravid nemelig!!

Skrevet

Og du er 12 uker på vei? Hmm.. Jeg er litt usikker, for jeg var på ul da jeg var 7 uker på vei, 3 uker senere var jeg hos legen og da sa ho 12+5:-S Det stemmer ikke helt overens i mitt hodet, så jeg er litt spent kan man si. Er litt usikker på når jeg ble gravid..

Skrevet

Har du i mars også?

Skrevet

Ville vel trodd mest på ul. Iallfall hvis du har uregelmessig mens. Jeg gikk på minipiller og hadde da ikke mensen. Men sluttet i begynnelsen av juni pg er ganske sikker på at jeg ble gravid helt på slutten av juni. Også da regner enn jo 2 uker fram sånn ca. Derfor er jeg i min 12 uke nå.

Skrevet

Ja=) Derfor jeg lurer litt på deg og din termin, hehe:) Vil bare komme meg på ul jeg, og få det fastslått.

Skrevet

Ta en privat ul. Jeg er bare så nyskjerrig at jeg må sjekke om det er noen der inne,hehe.

Skrevet

Jeg ble nok muligens gravid i midten av juni, hmm.. Skal snakke litt mer med legen da jeg skal dit neste gang;) Nå har jeg allerede sett et bittelite 7 uker gammelt hjerte på ul, så jeg vet ihvertfall at det finnes noe der inne:) Det er en ganske stor bekreftelse, det er jammen ikke mye man kjenner:) Så spennende med ul da! Jeg vil også, men regner ikke med det er mange ukene til jeg blir kalt inn på den ordinære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...