Gå til innhold

Skogstad vinterdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Modellen heter Mars, tror jeg. Noen som har erfaring med den?

Eldstegutten har en Skogstad jakke som er så god, så jeg lurte på om dressen var like god =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste mi hadde skogstad sin vinterdress i fjor. Var ikke fornøyd. Den var varm og helt grei i tørt vær...men ikke noe særlig i våt snø.... Snuppa var gjennomblaut...vi endte opp med å bruke regnbukse utenpå.

Minsten har hatt skogstad sin parkdress nå i vår og den var vi veldig fornøyd med. Vindtett og vanntett!

Vinterdressene i år er jo anneledes enn de som var i fjor...Har de samme ytterstoffet som vårdressen ville jeg ikke vært i tvil:-)

Skrevet

Vinterdressen er kjempe god i kaldt vær i alle fall, men de fleste barna i vår barnehage ender opp med regnbukse utenpå dressen i våt bergens slaps/snø. Men det kommer jo an på hvor du bor. Har også hørt at vinterdressen skal ha blitt endret til i år, og mange skryter av skogstad. Er også happy med jakken.

Skrevet

Ok =)

Står jo på nettsiden at de skal være vanntett, vindtett, pustende etc.

Får se på den når de kommer i butikken. Koster jo ikke mer enn 699,-

Her er linken til siden. Går ikke an å gi direktelink til dressen, men du finner den ved å bla bortover på "Barn 1-6 år"

http://www.skogstadsport.com/skogstad.html

Skrevet

Det er jo veldig få dresser som er det, sånn bortsett fra troll og reima..Men om høstdressen er vanntett, så bør jo vinterdressen være det?

Skal teste ut P&P sin i år. Fikk den av en nabo som hadde kjøpt feil str. Det er rart dette. Vinterdress blir veldig vanskelig når en bor i Bergen siden her er så vått om vinteren. Bor i sentrum, og har lagt merke til at veldig mange av barna får regnbukse utenpå dressen.

Skrevet

Ja, vi hadde Reima sist vinter, og den er jo god! Men de er jo svinedyre, og jeg tenkte att hvis det hadde vært mulig å finne et rimeligere alternativ, så gidder jeg ikke svi av 1300,- bare fordi den heter Reima =)

P&P var jeg og kikket på. Så god ut! Det dumme er vel at den ikke kan tørkes i tørkeskap/ tørketrommel.

Regnbukse utenpå ser jo veldig klumpete ut...

Skrevet

hm...var ikke klar over at de ikke går i tørkeskap. Rart de selger vinterdresser som ikke tåler det:( Jeg er tror Skogstad er et godt kjøp. De har i alle fall kjempe god sørvise. Hva med å ringe og spørre hvor godt de tåler vann? Husker med gru den Kapphal dressen vi kjøpte som var best i test. Søkk våt her i Bergen:)

Skrevet

Ja, det er sikkert den. Hun hadde kjøpt den på salg i vår, men den var for liten for hennes gutt. Helt utrolig. Får spørre hva som skjer om den blir puttet i tørkeskap. Den må jo det i bhg.

Om du ringer, så gi lyd om du har tid:) Lurer på Skogstad til eldstemann. Han gamle holder ikke gjennom vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...