LitenIda Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 nå var han 100% sikker på at det var gutt! Sist var han sikker på at det var jente! Så litt sjokk ja... I tillegg ser det ut som ungen blir rundt 4 kg, så har litt problemer med å konsentrere meg i dag ja.... Noen andre som har opplevd dette?
mamamaria Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 ojsan... jeg har også fått beskjed om at vi venter jente (3 UL der 2 forskjellige gyn var sikre på kjønnet), håper ikke vi plutselig får beskjed om at det blir gutt da! ;-) Vår baby ligger nå rundt 3,5 kg ca, og har 3 uker igjen til termin, så blir vel rundt 4 kilo unge her og, men det var alle mine barn, så er ikke så veldig bekymret jeg, 4 kilo er nokså normalt nå tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Kan jeg spørre om hvordan dere vet hva babyen veier? Er det normalt at man får vektestimering,eller har dere ekstra oppfølging på noe vis? Spurte legen min,og hun sa at det ikke var standard prosedyre at man får vite vekta på babyen mens en går gravid,så jeg bare lurte...
LitenIda Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 Gynokologen som jeg går til vurderte vekta ut fra hvor stor tversnittet på magen er, og hvor stor det vanligvis er ut fra hvilken uke jeg er i. Men det er jo ikke 100% sikkert da, og det kan også forandre seg. Jeg har fått ekstra ultralyd pga høyt SF-mål. Tror du kan spørre når du er på ultralyd, jeg gjorde hvertfall bare det.
LitenIda Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Heldigvis har jeg ikke tatt av og handlet rosa (dvs, jeg har kjøpt 3 bodyer som er rosa, men de kan jeg bytte) Tror ikke jeg kommer til å være sikker på kjønn nå jeg før ungen kommer Godt at du har god erfaring med 4 kg unger, jeg må innrømme at jeg ble litt nervøs. Et spørsmål bare; hvilken str brukte ungen i begynnelsen når de var rundt 4 kg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå