Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 fikk en rift etter sex i helgen. på innsiden av kjønnsleppene. vi hadde drukket og det gikk litt hardt for seg. nå har jeg masse utflod.llukter ikke, men den er gul/grønn på farge (har smurt meg med sinksalve vet ikke om det gjør fargen annerledes) kan det være noe farlig? noen andre som har opplevd noe lignende? barnet mitt er syk, så får ikke dratt til legen. føler meg så ekkel.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 ingen som har opplevd dette? eller vet om det er noe farlig? redd kjæresten min har smittet meg med noe jeg ? da har han i såfall vært utro =(
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 men det klør ikke. bare svir der hvor riften er. utfloden er helt tynn og seig. ikke slik klumpete og hvit som det står beskrevet om sopp. om kjæresten har vært utro mot meg vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre =( har det så grusomt nå.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Ikke ta sorgene på forskudd. Ta en tur til legen, kanskje det har oppstått en infeksjon i riften?? Eller så er det nok bare sopp.
blond Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Har du sett etter? Prøvd å vaske med lunket vann? Hvordan ser det ut?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 ja, har sånn angst at jeg har kikket med speil. er rødt og langs den ene kjønnsleppen er det en rift. utfloden er rikelig, og grå / grønn. men lukter ikke noe. tenker det kanskje kan skyldes en rift at jeg har fått denne utfloden. men har aldri hørt man kan få slik utflod av en rift?
blond Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Kommer "utfloden" fra riften? Er det en rift, altså overfladisk, eller er det mer et kutt?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 nei, utfloden kommer fra skjeden. riften er ganske lang. er nok ett kutt for det svir noe fryktelig. men selve riften ser ikke betent ut. føler meg ganske så øm innvendig også. skjønner virkelig ikke hva som har skjedd. lenge til neste gang jeg skal drikke meg så full =(
blond Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Det svir fordi huden er borte på dette område. Det kommer til å fortsette å svi til det er helt grodd igjen. Følg med på hvordan det utvikler seg, iallfall så lenge du har denne utfloden. Vil tro at utfloden ikke har noe med riften å gjøre, men så lenge du har utflod kan det bli infeksjon i riften. Derfor kan det være lurt å sterilisere riften hvis den ikke er frisk rød lenger. Ikke nødvendig å gjøre det nå.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 men har aldri hatt slik utflod før. rart det kom akuratt på samme tid som denne riften. og vi har nå hatt ganske så heftig sex før uten at jeg er blitt så sår =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå