Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hva gjør man når en 4,5 mnd gammel gutt hverken vil spise eller sove.....? Jeg blir snart gal!! Har vært hos lege med han, og der fant de ikke noe galt...
Circe Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 eeehhhhh,, Han spiser ikke? Ikke i det hele tatt? Hvor lenge har det pågått? Og hvor mye sover han? Han må jo sove noe gjennom døgnet. Hvordan er vektkurven da?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jo han spiser litt, men det er veldig lite... og han sover litt, men altfor lite der og. Vektkurven har vært grei hittill. Han er en ganske liten gutt-6 kg. Men får i han kanskje 60-80 ml fire/fem ganger i døgnet, eller de få gangene han vil ha pupp, så suger han kanskje 3-4 min.... hylskriker hvis jeg prøver å legge han til uten at han har bedt om mat.
Circe Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 hva sier de på HS da? De kan jo ikke bare si at, her finner vi ikke noe galt. Og så ikke noe mer?
Mamman til M&E Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 HS må jo følge med om du mener han spiser for lite. Min gutt er 6 mnd om få dager og han veide 6770 g for en uke siden så slik sett er vel din gutt stor nok? Jeg tenker ikke at min er for liten, han er bare lang og slank :-) At han ikke sover så mye er nok slitsomt men det kan være en fase han er i nå, og at det vil komme seg. Lykke til uansett.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Driver han og får tenner? Da kan de visst noen ganger oppføre seg slik fordi de har vondt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Jeg lurer litt på det ja... men han har klødd febrilsk i munnen siden han var 2,5 mnd.....har prøvd dentinox, og da roer han seg litt. Så det er nok forhåpentligvis "bare" tenner ja...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå