Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei, Er som sagt gravid for førset gang og da dukker det opp sssåååå mange spm.... Håper noen her har tid til å svare.... 1. Har IKM i morgen egentlig.... 4 sep men tok 2 tester i går og en nå nettopp og de var allle positive men ikke så veldig. Den første i går var sterkest men det var også med morgenurinen.... Kan jeg slå med til ro med at jeg er gravid eller bør jeg vente litt til??? 2. Har gått rundt med mensmurringer i går og litt i dag men vondt korsryggen og magen... Er dette normalt? 3. Når jeg var på do i stad fikk jeg en liten blodstripe på papiret.... Er dette festebløding eller bør jeg bli bekymret??!! Håper virkelig noen gidder å svare meg..... :-)))
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hei.. Hvis du har testet med CB så er det nok ganske sikkert at du er gravid... Grunnen til at testene ikke viser sterk strk er at du er så tidlig i svangerskapet at produksjonen av hcg-en ikke er stor nok... så hvis du tester om noen dager, uker vil streken komme løpende mot deg... mensmurringer er helt normalt... mye som skal skje i kroppen din nå vet du.. vokser og strekker seg der.. ang det siste så er det ganske normalt.. på min andre hadde jeg en liten blødning og negativ test kvelden før IKM og neste morgen var det blodfritt og positivt... Sier bare GRATULERE SÅ MYE.... :-) Håper virkelig at jeg kommer etter hit etterhvert....
mto2 Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 1. Gratulerer du er gravid!! 3 positive tester kan vel kallast bortimot 100% sikkert. At du testar positivt før IKM betyr at du har masse hormoner i kroppen. 2. Mensmurriner er normalt. Musklane strekk seg litt. Vondt i korsryggen har eg aldri opplevd, og er meir usikkert på kor normalt det er. Kanskje andre kan svare. 3. Festeblødning veit eg ikkje, men eg har etter ein del mnd inne på denne og andre sider om svangerskap laga meg følgande regel: Litt blod = normalt. Mykje blod = kontakt lege. Men om det skulle auke på med blod, så vil truleg ikkje legen gjere noko likevel sidan du bare er 4 veker på veg. LYKKE TIL!!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 TUSEN TAKK for svar.... Var veldig planlagt (i den grad det går da.... :-))) og veldig ønsket men det er rart hvordan man bekymrer seg når det skjer ting i kroppen som en ikke har kjent før... Ble litt roligere nå så kan vel slippe jubelen løs snart.... :-)) Klem
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Og ja jeg har brukt CB tester alle 3 gangene jeg har testet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå