Gå til innhold

Tredje laaange runde med falske rier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen gikk lørdag for en drøy uke siden og jeg hadde 1 rie ca 30 min etterpå.

Mensmurringer siden.

Onsdag hadde jeg 6 rier i rygg og mage med 20 min imellom.

Natt til fredag hadde jeg murringer og falske rier/vonde kynnere i 11 timer, ca hvert 15.-20- min.

I går kveld hadde jeg falske rier/vonde kynnere hvert 3.-10. minutt i 5 timer.

Er helt støl i magen i dag og synes det er litt slitsomt.

Ringte føden i går og fikk beskjed om å vente, og ganske riktig, det ga seg...grrrr

Er i uke 37 og fikk vite i uke 35 at jeg kunne føde når som helst, livmoren er meget moden og begynt å trekke seg tilbake.

Håper ikke dette skal holde på sånn i 4-6 uker!!

Enten kan det skje noe nå eller så kan det slutte frem til jeg nærmer meg termin.

Neste kontroll er på onsdag, håper legen kan sjekke evt åpning, håper ihvertfall disse timene med vondt ikke har vært 'forgjeves'.

Noen flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.jeg hadde det sånn med min første.

gikk sånn 2 uker før termin og gikk 12 dager på overtid.

det var så jæ... kjedelig det!!

krevde til slutt å bli satt i gang.

da hadde kroppen min jobbet som en gud i 4 uker uten at noe voldsomt skjedde.gikk hele tiden med 1 cm åpning da..

får håpe du slipper å gå like lenge,men det er jo tydelig at kroppen din også jobber.

kan trøste deg med at muligens det går fort når det hvirkelig begynner..det gjorde det på meg.

lykke til :)

ps..det hjelper å bli strippet også :)

Skrevet

Takk for svar!

Ja, håper det har blitt litt åpning ihvertfall, det hadde vært deilig å vite at det ikke var 'for moro skyld'!

Jaja, kan smøre meg med tålmodighet jeg da, skjønner jeg...hihi

Lykke til du også!

Skrevet

jepp..gikk i hele går...3 gangen her å. 7 min mellom og en varighet på 40 sek .. men te natta dabbet det av så her sitter jeg da med 2 dager te termin.

kommer til å føde hjemme hjemme jeg fordi jeg tror det bare er tull hehe.

Skrevet

hihi tenkte faktisk tanken i går jeg også!

Vi skjønner det vel når det virkelig skjer håper jeg.

Mannen min spurte i går om det var ordentlig nå, jeg svarte at jeg har ikke peiling på hvordan det skal kjennes ut, men vondt var det!

Midt i takene måtte jeg plutselig på do og det kom ganske fort, så kroppen driver ihvertfall og tømmer tarmen!

Krysser fi¨ngrene for at du snart er i mål!

:-)

Skrevet

Har det på samme måten. De 3 siste dagene har det vært 2-10 min mellom og opp til 30 min. Hele dagen, men roet seg på natten.

I natt var de med 7 min fra den startet til det begynte en ny.

Holdt på sånn i 3 timer i strekk, opphold på 2timer( eneste jeg har sovet i natt)Så begynte det igjen like regelmessig i 2 timer til.

Roet deg litt når jeg sto opp, men ubehagelig å gå for det "borrer" seg ned og det strekker veldig og gjør heftg vondt.

Ringte jordmor i dag for jeg får ikke roet meg og er passe sliten.

Tok kontroll i dag istedet for til onsdag.

Jeg hadde1-2cm åpning, så hun sa de hadde gjort litt iallefall.

Jeg var moden, men det er jo vanskelig å si når det kan skje.

Kunne skje i kveld eller om to uker, det vet man jo ikke.

Men hun trodde ikke jeg gikk til termin 23\9 siden de var så vonde og hyppige så tidlig. Men jeg tør ikke håpe, belager meg på 3-4 uker til med veldig vondt.

Håper jeg slipper, for det er til å bli tussete av!

Lykke til du får holde oss oppdatert!

Skrevet

ja syns vi kan føde nå hehe. Men etter det jeg husker fra forige gang er dette the real deal..men tar visst feil hehe. Jaja..hjemmefødsel er vel ikke det værste som kan skje;) bra sykehuset er 5 min unna:)

Skrevet

Glemte en ting.... Hun ville ikke strippe meg for å prøve å sette det i gang. Hun synes det var for tidlig. Søren og! Hehe;)

Må nok slutte å være ego jeg og tenke at den har det nok best der inne litt til, selv om det ikke er farlig, den er jo fiks ferdig.

Lengter bare etter å se henne, det må vel være lov...

Skrevet

Godt å høre at man ikke er alene, selv om man ikke unner andre å gå sånn...

Det eneste positive jeg har sett er at tiden imellom har gått ned, så kan jo håpe, men det var ille i går med 5 timer konstante 'rier'!

Kjenner det murrer i hele kroppen idag også, så kommer vel en ny runde i kveld tenker jeg!

Vurderer å dra inn til byen med mannen min imorgen når han skal på jobb, kanskje litt siste liten shopping kan få fart på sakene?

Får ihvertfall noe annet å tenke på!

Kan jo bli tussete av mindre!

Eneste jeg gruer litt for er om vannet skulle gå og jeg ikke er hjemme, tror det ville være ytterst pinlig! hihi

Men kanskje ikke så farlig hvis det først skjer?

Jaja, vi får smøre oss med tålmodighet!

Synd ikke stramningene gir oss vaskebrett da, hihi

:-)

Skrevet

Vaskebrett- ja takk!

Litt lei av ballong nå:)

Shopp og kos deg. Det kan du iallefall styre selv:)

Ta det som det kommer hvis vannet går, det hadde jo vært typisk når man var blandt masse folk, men det er jo naturlig da.

Sist gikk ikke vannet på meg, så jeg har ingen erfaring.

Tvi-tvi!

Skrevet

hehe ja får ta det som kommer!

Hverken mamma eller søsteren min hadde vannavgang så ligger det vel i kortenes natur at jeg får det? hihi

Hodet er heller ikke festet og jeg har masse fostervann, så jordmor sa at hvis det kommer kommer det myyyye på en gang!

Kanskje jeg burde gå med skjørt...hihi

Da blir det babycall, badebalje og stellemattekjøp imorgen/onsdag!

Lykke til du også!

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...