Gå til innhold

Dere som ikke har vaksinert barna deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere sende meg en Mail på [email protected]

Hvor dere begrunner hvorfor og eventuelt hvor dere har fått dokumentasjonen deres i fra.

Jeg skal i løpet av året skrive en hovedoppgave om vaksinasjonsprogrammet i Norge. Og trenger synspunktene til dere som tviler/ eller har bestemt dere for å ikke vaksinere.

Jeg er kun i startfasen enda, oppgaven skal leveres i mai neste år.

De som bidrar vil få tilsendt oppgaven om ønskelig. Og ingen data vil blir brukt uten skriftlig tilatelse i fra dere

MVH Tonje

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt merkelig at du legger inn en slik forespörsel her ? Om du er seriös så er vel det mest normale å kontakte ett utvalg helsestasjoner ?? (var ihvertfall det for 4 år siden!!!)

Skrevet

Gjør det og. Har spørresjema uten på 5 forskjellige helsestasjoner. Grunnen til at jeg spør her er for å få større spennvidde i oppgaven. Og grunnen til at jeg spør etter de som IKKE vaksinerer. Er at denne gruppen er vanskelig å få tak i. Av 200 spørresjemaer jeg har fått inn, er det 5 som ikke vil vaksinere. Og kun to av disse hadde en gjennomtenkt grunn. Blir en dårlig hovedoppgave og jeg ikke belyser alle sider.

Jeg er veldig seriøs. Og de som deltar anonymt i oppgaven min, vil få fullt navn og adr. så det er ikke noe tull.

Går forresten siste året på Yrkesfaglærerutd i helse og sosialfag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...