ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Har akkurat fått beskjed om at jeg har høyt stoffskifte. Skal inn til spesialist på sykehuset, går bare og venter på innkalling. Hvilken behandling har du fått? Og må du gå på medisin hele tiden? Uff, likte ikke dette. Men har ingen symptomer enda. Faktisk så er jeg i så godt form som jeg aldri har vært... Snodig..
kua kalva,drektig igjen Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 mamma har det,og må gå på medisiner resten av livet
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Er det jeg frykter jeg også må. Har ikke mye lyst til det nei. Noen som vet hvordan den sykdommen innvirker på kroppen da? Blir jeg syk eller lever jeg som vanlig bare jeg tar tablettene?
___ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Moren min hadde det. Hun måtte ta tabletter frem til overgangsalderen tror jeg det var. Etter det stabiliserte det seg vist av seg selv. Hun er for øvrig i utmerket form. Det har hun vært siden hun begynte med pillene.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Har ikke startet med tabletter enda jeg, så synes det er så rart at jeg er i så god form...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå