Kæmma og trultene Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg er ikke gravid, kan si detmed en gang hehe. Men jeg er så kvalm, særlig når jeg har spist. Selv en liten skive om morran gjør meg kvalm lenge etterpå. Varer hele dagen, og jeg har ekstremt lite matlyst. Selv om jeg er sulten, blir jeg kvalm av å spise. Noen som har hatt det på samme måte? Hva var det, og hva hjalp?? Noe jeg kom på nå nettopp er at jeg har bytta p-piller fra Yasmin til Loette28 - har det noe å si kanskje? Kvalmen begynte vel for et par uker siden, ca da jeg bytta.
blond Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Mulig at det er en sammenheng. Les på pakningen. Det skal stå en del om bivirkninger der.
Kæmma og trultene Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Ja skal gjøre det. Har ikke tenkt på det før akurat nå mens jeg skrev!
lille_sol Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Det er sikkert p-pillene!! Jeg ble kvalm hele tiden av Yasmin.. måtte gi meg etter 4 mnd og gå over til Cerazette, som jeg faktisk er blitt kjempefornøyd med (selv om jeg var svært skeptisk pga alt negativt som er skrevet her om den). Ble bilsyk hele tiden når jeg gikk på Yasmin, og var kvalm om morgenen når jeg stod opp.. kastet til og med opp, og begynte å lure på om jeg var gravid, noe jeg da ikke var;) Så det kan nok være pillene ja...
Kæmma og trultene Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 åhh... ja jeg og er redd for det nå. Dette er 3. merket jeg prøver da - byttet fra cerazette for jeg ble så deppa, over til spiral spom ga meg infeksjon og smerter, over til yasmin som jeg ikke turde gå på lenger og nå til loette - som mest sannsynlig gjør meg kvalm! Jeez.... Hva skal jeg bruke da, da? Kondom liker verken jeg eller sambo..... Jeg skal prøve en måneds tid til da, kanskje det går over. Kjøpe ingefærkapsler kanskje? Men er bilsyk og blir kvalm på huska, og kvalm av å spise og kvalm av å ikke spise og jeg vet ikke hva....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå