Gå til innhold

phu!! for ei slitsom natt!!


pikabuu

Anbefalte innlegg

Jørgen våkna 4-5 gang i natt og alle gangan skreik han sikkelig mye og va helt utrøstelig. Varte leeeeenge hvær gang.Virka som han ikke fant roen idet hele tatt. Måtte ha han i senga lamme mæ for i si egen seng va det ikke snakk om at han ville.

Han har hatt litt småtempratur i det siste itilleg til at æ oppdaga noen røde prikka på låran hannes i går. Hmmm... rart. Håpe at det ikke blir sånn i natt å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen hær som foresten vet ka di prikkan kan være?

Han har kun på lår og knær. bittesmå røde prikka som man kan kjenne godt når man stryk på dæm. ser nesten ut som små kvise. han hadde fått noen flere fra i går til i dag på det ene kneet. hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emily har hatt liknende netter nå de siste 5 nettene tror jeg... Slitsomt for store og små! Jeg tror det er en blanding av drømming og tenner for hennes del i alle fall. Hun har virket litt varm, men har ikke feber. Litt grinete og slappere enn vanlig. Jeg vet ikke hva utslettet er, du kan jo kanskje google det og se om du finner noe som passer?

God bedring til Jørgen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda prikkan går bort når æ trykke på dæm. va det første æ sjekka=)

Har kikka litt på nett, men finn liksom ingtenting som stemme. vi får vel bare se det an utover kvelden og til i mårra. satse på at skrikinga ikke vare i fem netter hær=o) kan jo være som du sir at han har mareritt. hmm.... håpe dåkker og få bedre netter framover=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er noe som går... Vi har også hatt helt forfærdelige netter siste uken. Ikke det at han har sovet så mye før, men nå hyler han i tillegg. Han har hatt feber og vært veldig tett i nesa. Far har vært borte så det har ikke vært mulig med 5 minutter avbrekk engang.... I dag har han ikke feber, så jeg krysser fingre og håper natten blir bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leander var også urolig i natt, men det jeg tror det helst var noe han åt. Han åt nesten to skiver med grov leverpostei til kvelds. Forrige gang han åt det var han også urolig. Hadde helt glemt det...

 

Får håpe det blir bedre til natten. Er så slitsomt når en ikke sover nok. På slike netter skulle en nesten hatt skritteller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn:)

 

Jørgen er heldigvis som normal igjenn=) vet ikke helt ka det va som plagde han. kan jo å være en slags reaksjon på vaksina han fikk på torsdagen. Prikkan er dær enda, men det kom ikke flere så han va i barnehagen i går og i dag. super form igjenn... merkelig hehe...

 

hehe æ har faktisk skrittteller. kansje æ sku prøve det ut neste gang han er oppe halve natta=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...