Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 noen som skal ha eller har barnet sitt i barnehage fra fyllte ett år? jeg synes det er så tidlig, det føles slik i hvertfall. vet ikke om jeg skal være hjemme litt lenger. men har vi råd til det? noen som er i samme situasjon? trenger tips fra noen med litt erfaring:)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hei! Datteren min begynte da hun var 1 år og begynner nå på tredje uken i barnehagen. Erfaringen vår er vel begrenset etter så kort tid, men jeg kan jo fotelle litt om hva jeg tenker. Det er med delte følelser jeg leverer henne i bhg. Jeg ser at personalet er veldig kompetente og kjærlige sammen med barna og at både barn og voksne trives der. Det er nye impulser og spennende å leke med så mange andre barn. Deter jo ikke å komme bort ifra at en 1-åring er liten, men heldigvis kan hun gå og gjøre seg forstått med fakter og stemme:) Jeg har endret min turnus slik at jeg bare skal jobbe netter frem mot jul slik at hun får en myk start med litt kortere dager i barnehagen i tillegg til at det er lettere å være hjemme når hun er litt "tufs".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå