Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Da er vi igang igjen. Guttungen og jeg. Så fort høsten kommer er det igang med forkjølelser, ørebetennelse omtrent hver gang. Mens jeg sliter med bihulebetennelse hver gang. Er så utrolig lei av dette. Er det noe som fungerer så vi slipper x-antall forkjølelser iløpet av vinteren. Tips mottas!!!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Det er vel nesten umulig å unngå Prøver å få i barna og oss nok c vitamin, føler det hjelper litt. Bruker sånn nesehorn å skylle med (¨på meg) for å unngå bihule problem. Det fungerer fint. Kjøpes på apoteket.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Ja nesehorn bruker jeg. Og det fungerer egentlig fint, men er jo pottetett fordet. Nå har jeg hatt det en uke og har konstant dotter i ørene. Mye vondt i hode fordi det er tett opp i bihulene. Får bare pøse på med c- vitaminer, tran osv.
Tråle i Trøbbel Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Kjøp Sambucol (svarthyllekstrakt) på helsekost...Den er genial:-) Kan brukes både som kur og som kosttilskudd. Den fungerer iallefall meget godt her i huset... I tillegg til sambucol tar vi vitamintilskudd i form av tran/multivitamin(uten ad pga tran...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå