Gå til innhold

barnehage når 1 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som skal ha barnet sitt i barnehage fra fyllte ett år? jeg synes det er så tidlig, det føles slik i hvertfall. vet ikke om jeg skal være hjemme litt lenger. men har vi råd til det? noen som er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min skal begynne når han er 13 mnd.. Har ikke noe annet valg..

Skrevet

Jeg føler akkurat det samme som deg. Vi har ikke råd til at jeg blir hjemme ett år til.

Hadde tenkt å jobbe 50% slik at gutten i hvert fall ikke er i barnehage hele dagen, men har nå hørt at man ikke får bestemme når han da skal være i barnehage. Og det betyr at det sjelden klaffer med en 50% jobb.

Gutten vår er 5,5 mnd og jeg satser på at jeg føler annerledes om ett halvt års tid. Det er sikkert godt for barnet å komme i barnehage også

Skrevet

jeg var veldig usikker jeg og, min ville ha begynt når han var 10 mnd..

følte skikkelig ubehag ved å skulle sende han dit så tidlig.. så etter mye om og men kom vi fram til at jeg blir hjemme et år til og at jeg jobber en kveld eller 2 i uka og annenhver helg...

men må bare legge til at de jeg kjenner som har sendt sine små i barnehage så små er kjempe fornøyd, barna stortrives og får leika og mora seg hele dagen :)

Skrevet

Vår starter når han er 1 år men vi er så heldig å ha en far med en jobb som gjør at han slipper å gå fulle dager og kommer til å ha en del dager fri innimellom. Det er jeg glad for når han er så liten men ellers er jeg positiv til å ha han i barnehage, tror de får mye igjen for det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...