Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 noen som skal ha barnet sitt i barnehage fra fyllte ett år? jeg synes det er så tidlig, det føles slik i hvertfall. vet ikke om jeg skal være hjemme litt lenger. men har vi råd til det? noen som er i samme situasjon?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Min skal begynne når han er 13 mnd.. Har ikke noe annet valg..
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg føler akkurat det samme som deg. Vi har ikke råd til at jeg blir hjemme ett år til. Hadde tenkt å jobbe 50% slik at gutten i hvert fall ikke er i barnehage hele dagen, men har nå hørt at man ikke får bestemme når han da skal være i barnehage. Og det betyr at det sjelden klaffer med en 50% jobb. Gutten vår er 5,5 mnd og jeg satser på at jeg føler annerledes om ett halvt års tid. Det er sikkert godt for barnet å komme i barnehage også
suseduse Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 jeg var veldig usikker jeg og, min ville ha begynt når han var 10 mnd.. følte skikkelig ubehag ved å skulle sende han dit så tidlig.. så etter mye om og men kom vi fram til at jeg blir hjemme et år til og at jeg jobber en kveld eller 2 i uka og annenhver helg... men må bare legge til at de jeg kjenner som har sendt sine små i barnehage så små er kjempe fornøyd, barna stortrives og får leika og mora seg hele dagen
Mamman til M&E Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Vår starter når han er 1 år men vi er så heldig å ha en far med en jobb som gjør at han slipper å gå fulle dager og kommer til å ha en del dager fri innimellom. Det er jeg glad for når han er så liten men ellers er jeg positiv til å ha han i barnehage, tror de får mye igjen for det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå