Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei, Har dere begynt å kle på de små litt ekstra? Synes vinden er sur jeg og kan tenke meg litt mer klær på henne. Vi har en fin fleecepose i vogna. Lue er på. Men nå lurer jeg på om noen av dere har gode tips til vanter/votter som helst skal sitte på også. Har sett på ullbukser på Bånsull men synes de er veldig dyre med tanke på at hun vokser så fort. Husker H&M solgte i fjor. Har noen av dere sett noe bra på den fronten så tar vi gjerne i mot tips.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 De har en del ok tøy på Polarnopyret faktisk. Det er ikke dyrt, og det er i ren bomull.. Jeg er fan av bomull til den lille eksemgutten min!
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Da jeg var i Bergen i sommer så var jeg innom sparkjøp for å sjekke Tom&Trine kolleksjonen. Fikk tips om denne ullserien av ei venninne som ikke kunne rost det nok. Det fine med det er jo også at det er billig. Er jo som du sier; de vokser jo så fort Jeg skal bestille flere sett på nettet. De plaggene jeg kjøpte er 100% merinoull og kjennes utrolig behagelig ut. Har jo ikke fått testet de på Mathea enda, men hvis du vil så kan jeg prøve og huske å ta med en body på neste treff, så kan du få kjenne på det. Når det gjelder lue så har foreløpig Mathea kun på seg det når hun er utenfor vogna. I vogna så ligger hun i fleecepose som er veldig kompakt rundt hodet og jeg kjenner ofte på henne og hun er god og varm. Jeg har lue og votter fra joha. Veldig fornøyd med de.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Vi var på Barnas Hus i dag, og fant både vanter og hva ikke i ull til en bra pris. Tror vantene kosta rundt kr 80, sånne som har en snor mellom som man skal putte i jakka så de ikke blir borte. Til og med rom til tommelen :-) Vi må bruke vanter når Mia er i babybjørn, hun blir jo iskald på hendene. Ullbukser vet jeg ikke, hittil er det bare strømpebukser her i gården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå