Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Da sønnen min var ca 6 måneder hadde han stor og oppblåst pung som var rød. Vet ikke om han var plaget av det, men tror ikke det. Det varte flere dager og så gikk det over av seg selv. Jeg var fullstendig utslitt på den tiden og klarte ikke minimum av hva en mor skal klare, så jeg oppsøkte ikke lege. Prøvde å få mannen min til å gjøre det, men orket ikke mase på han så dermed ble det ikke gjort. Er redd for om han har hatt en infeksjon som kan ha gjort han steril. Tenk hvis han ikke får oppleve å få egne barn fordi jeg ikke var i stand til å gjøre det som var best for han da han var baby?!?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jaja...da vet du at det kanskje er din og mannes latskap som skyld i det. Så kan dere fortelle det til sønnen deres når han blir voksen, og spek. på sine dårlige "svømmere"....
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Han ble ikke født med "vannbrokk" da? Min eldste var det.... Stor og rød pung, hehe... Fikk beskjed om at dette kunne komme tilbake, og det ikke var farlig. Men kom aldri tilbake da.....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Kanskje du skal legge dette inn på småtroll 0-1 år i stedet? Du får sikkert litt mer vetige svar der inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå