Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Tenk hvor fort tiden har gått. Nå er veslejenta alt ett halvt år. Merker at hun ikke er så liten lenger og at det skjer mye spennende. Mor feiret med å slå til med forkjølelse og feber så her er ikke alt så bra ¨på disse kanter. Kjenner at nå er det litt nok. Kommer meg jo aldri. Håper det gir seg raskt og at vi kan nyte det fine høstværet.
Tussi og Maja Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Ja, tiden går så utrolig fort her man går hjemme... Her er det bare å passe på å nyte det mens man kan. Plutselig er de store og mamma og pappa er ikke så kule lengre:-) Forkjølelsen har satt sine spor hos denne mammaen også. Og nå ser jeg at Maja har blitt snufsete. Huff, håper det er en light-variant:-) God bedring!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer med halvtårsdag til veslejenta. Håper forkjølelsen går fort over, det er ikke akkurat det man trenger når ting allerede har toppet seg litt. Du er en tøff mamma! Klem til dere fra oss
Millapril Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer så mye halvtårsdagen! Og god bedring til mor. Har akkurat hatt en runde med forkjølelse som aldri ga seg jeg også, og det er slitsomt. Håper dere fikk feiret litt?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer så mye med et halvt år Mathilde!! Utrolig hvor fort tiden går!!! Håper du blir frisk fort som bare fy....ikke noe gøy å være forkjølet med feber, spesielt ikke når man er sliten i utgangspunktet. Goooood bedring!!! Klem fra Synnøve og Camilla
smurfen :o) Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 ja, det er skremmende hvor fort tiden går. Gratulerer så mye med halvt års dagen!!! Håper du snart blir frisk så vi kan gå ut på tur!
Bellen^2 Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Hipp hurra for Mathilde! Utrolig hvor fort den første tiden går. Uffda, leit at du har blitt syk da:/ Håper formen er på retur allerede og at du får hvile og tatt deg inn igjen. Stor gratulasjonsklem til Mathilde og blibraklem til deg fra Sebastian og meg:)
Solstråle72 Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer med vel overstått 1/2 års dag til Mathilde. Tiden bare flyr avgårde. En stor,søt liten jente har hun blitt :-) Håper formen din er blitt bedre!
Två små trollungar Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Gratulerer massevis til Mathilde! Og god bedring til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå