jonamam Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 D nærmer seg høst, og jeg lurer på en ting. Når der bruker ullongs på barna, slik uten fot, bruker dere da ullsokker rett på foten, eller bomullssokker under? Alt mulig en skal lure på også, men ble litt usikker nå..... Er vel ikke "vits" i ullabber hvis det er bomull under eller?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg bruker ullsokker. Hvis jeg bruker bomull er det tykke sokker jeg bruker på vinteren.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Bruker ullsokker rett på foten:-)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 bruker tynne ullsokker. Eller ulvang sokker med antiskli under. Er jo sikkert vits uten, men blir det fuktig eller vått ødelegger bomullen.
Kamomille Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 ull irker best hvis an har det direkt epå huden (forutsatt at man ikke reagerer på ull da!) Jeg bruker longs uten fot og joha eller ullvang sine tynne ullsokker på ungene. Dersom de skulle bli våte på bena, er det lettere å kun skifte sokkene enn hele strømpebuksa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå