prekæs Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Skal gavene kun bestå av leker, spill og unødvendige ting, eller er det greit å få nyttige klær, sportsutstyr osv? Vet noen mener at klær og "slikt" skal ungene ha utenom gavene. Gaver skal mao. bare være morsomt. Jeg synes det er greit med en blanding. Meninger?
___ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Blanding uten tvil. Til noen av mine tantebarn kan jeg godt være den kjedelige tanta som bare gir nyttige ting som votter og ullsokker. De får nok av morsome ting likevel. Til egne barn bør det være litt av begge deler.
Kamomille Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 barn får jo mer enn nok av leker og morsomme ting allikevel. Jeg er for en blanding jeg:) Gutten vår på 4 får som regel en blanding, og han blir faktisk veldig glad for kule klær osv. her er også bøker en stor hit! det er jo både en morsom og en "nyttig" ting. Lekebiler han han så enormt mye av at han enser ikke en fra eller til! Da er det nesten morsommere med en tøff truse eller et par kule sokker!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 En blandning av ting absolutt=) De som sier at de ikke ska få klær i gave skulle bare se hvor glad eldstejenta ble for de klærna hun fikk til bursdagen sin igår
*Rutletutt* Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Syns det er veldig greit med nyttige ting til ungene - det beste er jo en blanding av nyttige og "unyttige" ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå