Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Eventuellt hvor kaldt må det være for at de stryker med? Har ikke lyst å spraye huset om de dør snart uansett... Håper noen vet!? De er store og ekle og det er MANGE av dem..
Gjest irismor Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Vet ikke. Men de dør i hvertfall når de kommer i nærheten av meg. Hater edderkopper og synes de blir større og stygge for hvert år.
Mamma2OO5 Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Nei det tror jeg ikke de gjør. De liker seg inne i mørke, fuktige kjellere særlig da.
Korse76♥ Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 nei, de går evt i dvale... Reduserer aktiviteten slik at de kan klare seg gjennom vinteren. De største norske eddisene blir 2-3 år, hannene dør ofte etter kortere tid.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Ah! Men du skjønner jeg bor i Storbritannia og her er de gigantiske!! Håper de har kortere levetid enn norske, noe jeg tviler sterkt på. Uff, de er på str med rotter her.... Wææææææææh!!! Kan ikke ta de med papir for det dekker ikke kroppen... Og når vi hiver de i peisen, smeller det!
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Tuller du????Wæææææ... hadde aldri tørt og være alene jeg da Skal vel være glade for de vi har her i norge da:s
Korse76♥ Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Ja men om du ser mer på de så ser du hvor fine de er :-) Vakre farger på mange av dem :-) Og taranteller kan bli et sted mellom 0 og 50 år :-)
Mamma2OO5 Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 herregud, noe så jævli... har sett en på str med håndflata mi en gang i Kragerø. Den største jeg har sett, derfor veit jeg at de lever lenge he he. Men kjøp noe insektsmiddel du kan ha i kjelleren da?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Korse; ENDELIG noen som ikke hater eddekopper her! *jippi*
Gjest Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Svigers holder de som husdyr fordi de dreper andre innsekter, men det er vel ikke nødvendig å 1000 stk?? Det er det kvalmeste jeg vet bortsett fra larver... Skal kjø?e noe gift, men jeg har en tulle som kryper rundt og vil ikke utsette henne for noe farlig...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. september 2007 #14 Skrevet 3. september 2007 hva mener du med på størrelse med rotter??? ...grøøøhøhøøssse.... jeg tror faktisk jeg drømte at jeg ble spist av en "edderkopp" i nat... fy flate for en vanvittig skrekk-horror film jeg tydeligvis kan ha på netthinnene om natta.............. husker bare bruddstykker, men var unspeakable, "edderkoppen" var i "menneskeform" mye blod- mener krypet rev av store kjøttbiter av levende folk, som, faktisk var bundet til sykesengen på et sykehus??? er ikke dette sykt? husker tydelig vesenet gravde hånda si ned i brystkassen på en person (var det meg??) dro ut hjertet, og spiste det.... fant ut at det måtte vere edderkopp det liksom skulle vere eller har jeg uppdaget legeskrekk? eller kanskje det var en edderkopp i senga mi.... skulle nesten ønske anonym-knappen var her nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå