Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei. Ja i morgen er det 3 uker siden jeg fødte Noah Sebastian.. tenk tiden går så fort. Jeg har vært syk siden fødselen, uvi som har satt seg på nyrene.. har sinnsykt vondt i ryggen pga det. Går på antibiotika og er dermed super dårlig i magen.. men kuren er heldigvis ikke evigvarende, ser frem til å bli ferdig og frisk. Har slitt med ammingen, mistet mye melk når jeg ble syk og ble sår på vortene. Fikk tak i krem som ordnet de såre vortene,men selv om melka kommer tilbake nå så gir jeg litt opp ammingen.. strevet sånn med førstemann for å absolutt amme,men det ble bare et slit. Derfor har jeg bestemt meg for å pumpe så lenge jeg orker og ev har melk, så får han morsmelk på dagen og nan på natten for da sover han bedre. Så får han pupp når vi er borte så vi ikke får varmet melk på flaske lett. Ellers så storkoser vi oss, storebror går i barnehagen og er verdens stolteste bror. Gubben stortrives i jobben sin og han skal faktisk få permisjon et par uker MED LØNN selv om han ikke har jobbet der lenge nok til å ha krav på det. Det kaller jeg en oppegående areidsgiver, all honnør til sånne mennesker. Han skal ta permisjonen litt uti oktober tror vi.. for da er det stille på jobben og vi kan ta oss en høstferie på fjellet hele familien. Det var da en oppdatering fra meg, håper alt går bra med dere her inne og at alle verpeklare snart får klekke ut sine fantastiske barn.
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Så synd med diverse vondter etter fødsel Duracell.. man går jo å venter på vondter på slutten av graviditeten, men ikke slike vondter.. hehe.. Bra du koser deg sammen med Noah og at alt er bra!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Tkk for det.. det går greit.. irriterende å være syk nå bare. hehe.
twoboys & a girl Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Huff da. Ikke alltid så lett etter fødselene. Slet også med ammingen forrige gang, fikk fødselsdepresjon og hadde en sønn med kolikk. Håper virkelig alt blir bedre denne gangen. Så bra at han fikk permisjon med lønn, ikke alle som får det:o) Ønsker deg lykke til videre og håper alt ordner seg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå