fire_små_troll Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Har noe jeg ikke klare å finne ut om alene. Jeg vet nemlig ikke om jeg skal følge magefølelsen eller gi etter. Svigers har spurt mannen min om minste jenta (snart 18 mnd) ikke kan være hos de litt nå til uken. De bor bare en kort kjøretur unna. Være hjemme fra barnehagen, overnatte der og også være der til ettermiddag neste dagen. Våre to andre barn er 4 og 7 og liker å overnatte der av og til. Det er spennendes og gøy for de. Minsta ville ha det bra der og hun kan gjerne være der en hel dag, men hvorfor skulle hun overnatte der? Føles helt feil for meg. Hun får ikke noe ut av å overnatte der heller. Det er bare for svigers sin kos. For oss gjør det ikke noe enklere på noen måte å ikke ha minsta hjemme. Hun er bare så snill og morsomt. Overnatting blir som regel i uken. I helgen har svigers som oftest planer. Jeg kunne også har tenkt meg å ha en kjærstenkveld eller tom helg en gang i blant. Men da har de ikke tid. Er det kansje derfor jeg reagerer og har lyst å si nei nå? Etter at jeg sa til han at minsta gjerne kan være der en dag men at jeg ikke vil at hun skal overnatte ble han sur og lei seg. Snakket om at han hadde dårlig samvittighet overfor sine foreldre da... Jeg føler meg presset men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hvis du ikke synes det føles riktig så si nei.. det må bare respekteres.. Og du kan evt si at det passer bedre en helg og at du ikke vil ha henne hjemme fra bhg bare fordi de absolutt vil og at det passer mye bedre en helg.. for da kan de andre søsknene være med og.. Men lurer bare på.. har hun overnattet hos dine foreldre da?? Er det derfor mannen din reagerer slik??
fire_små_troll Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 hei og takk for dine tanker. mine foreldre bor en heldagstur unna, men din idé var ikke dumt i det hele tatt. svigers og barnebarn se hverandre hver uke så det er heller ikke det...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Da synes jeg du skal gå for det Si at det ikke er noe du er lysten på at hun skal tas ut fra bhg bare for en overnatting, og at du også synes de andre søsknene skal bli med..iallefall hvis det er første gang..slik at snuppa kan knytte seg til foreldre som "overnatte-hos-folk" med trygge søsken rundt seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå